Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hier ben ik dan - MissAngelina

Hoi allemaal, Hier ben ik dan. Sinds twee weken ben ik lid van dit forum, na al langere tijd deze site te bezoeken. Graag wil ik me hier even voorstellen, in mijn eerste post! Ik ben 24 jaar, veel bezig met literatuur en maatschappelijke onderwerpen. Ik heb altijd de wens gekoesterd om te gaan schrijven en ben al enige tijd bezig om dit serieus op te pakken. Onlangs heb ik een aantal korte verhalen geschreven waar ik graag jullie mening over wil horen. Het zal nog even duren eer dat ik de moed heb verzameld om een fragment te plaatsen bij proeflezen! Groetjes, Angelina.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom MissAngelina. Waarom zou je het fragment niet durven plaatsen? We zijn toch allemaal hier om iets van anderen op te steken? Anderen leren van jou, en jij weer van anderen. Veel lees- en schrijfplezier!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom MissAngelina, op dit forum. Dat je maar lekker veel mag lezen en schrijven hier en de moed zult krijgen wat van je maaksels te laten zien.

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Angelina, Ik ben benieuwd naar je verhalen, ik denk dat het best een beetje spannend is je verhalen te plaatsen maar ik denk zelf dat dit de beste manier is om te kijken of je ook anderen er mee aanspreekt. Ik zelf weet dat ik het ooit met mijn verhaal ook moet doen, maar spannend zal dat altijd zijn. Ellen

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Angelina! Als je onze mening wilt horen zul je toch fragmenten moeten plaatsen hoor. Wees gerust, we zijn hier om te leren van elkaar en we worden hier niet afgebrand.