Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wolfje

Hoi, Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Anneke en 59 jaar oud. Ik heb al eerder een kinderboek over 2 husky's in eigen beheer uitgegeven. Nu heb ik weer een kinderboekje geschreven over een klein eendje. Ik hou ervan om kinderboekjes te schrijven waar dieren een hoofdrol spelen. :) Groetjes Anneke

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Wolfje! Een echte dierenvriend dus. Hier op de site is heel veel nuttige informatie te vinden; je zult je vast thuisvoelen. Vraagje: wordt het boekje over het eendje ook al uitgegeven of moet je er nog mee aan de wandel langs de uitgeverijen? Groetjesss D.

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Daantje, ik heb het al naar 3 uitgevers gestuurd. 1 ervan vond het leuk, maar paste niet in hun fonds net zoals de andere 2. Ik zit er nu over na te denken of ik het nog naar een andere uitgever zal sturen of weer in eigen beheer. De illustraties worden nu gemaakt. Er zijn er al 10 af en ze zijn werkelijk schattig! :)

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat gaaf dat het bij een illustrator ligt! Ik heb hier überromatische ideëen over. Zelf ben ik namelijk al tijden aan het schrijven aan een sprookje waar ik helemaal verliefd op ben (je kent het wel :D ) Toen ik jonger was kon ik echter ook heel aardig tekenen. Een andere passie die ik heb losgelaten maar die ik op een dag zeker weer op wil pakken. Mijn fantasie is dat ik zelf mijn sprookje illustreer; zou dat mogelijk zijn? Geen idee, maar het klinkt wel mooi om zelf aan je verhaal een gezicht mee te geven. We zullen zien, voorlopig ben ik nog half niet zover als jij ;) . Heel veel succes met het verdere proces! Heb jij trouwens iets te zeggen over de illustraties die gemaakt worden? (Wat als je er helemaal niks mee hebt bijvoorbeeld?) Groetjesss D.

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou, het ligt niet bij de illustrator hoor! ;) Ik geef stukjes van het verhaaltje en zij maakt aan de hand daarvan een tekening. En het is altijd goed! Ze maakt ze precies zoals ik het wil. Ik ben dan ook erg tevreden. Dat lijkt me nou leuk om een sprookje te schrijven en zelf de tekeningen erbij te maken. :nod: Je zou het gewoon kunnen proberen hè. Wie weet wat eruit komt rollen. ;)

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Wolfje! Succes met het vinden van een uitgever. Toevallig heb ik ook net een "hondenboek" geschreven, geen kinderboek. Het is een boek met twaalf waargebeurde hondenverhalen.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Wat is de doelgroep van je eendenverhaal en welke uitgever reageerde positief? Als er eentje positief reageert en je denkt dat er meer uitgevers zijn waar je verhaal bij aansluit zou ik je aanraden om nog even verder te zoeken naar een uitgever. Er zijn er veel meer dan drie!

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Trenke, Doelgroep is voor kinderen 4 - 7 jaar denk ik. :confused: Ik weet het ook niet zeker omdat ik zelf helaas nooit kinderen heb gekregen. De uitgever die positief reageerde was Kluitman. Dat er meer zijn weet ik hoor! ;)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Wolfje! Leuk dat je ook schrijft, en opstuurt naar uitgevers :) En geef de moed niet op na 3 uitgevers. Er zijn er nog zat.