Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Kati

Hi, ben ook net nieuw hier, ben nog alles aan t bekijken/lezen, maar zag hier al iets van voorstellen, dus is dit misschien wel de plek om een begin te maken. Ik ben Kati, 42 jaar, schrijf me suf, gedichten, korte verhalen, haiku's, column's van alles. Dat doe ik op mijn eigen weblog maar ook op een ander forum. Gedichten schrijf ik voornamelijk in het Engels, omdat dat gewoon beter voelt op een of andere manier. Omdat ik op zoek was naar wat nieuws, wat meer met schrijven te maken heeft, kwam ik hier terecht. Op het eerste gezicht veel en veel beter (vooral rustiger) dan het forum waar ik normaal vertoef! Maar ja, daar zit ik inmiddels al ruim 4 jaar, dus ken je ook veel mensen! Het lijkt me hier wel erg leuk moet ik zeggen, eerst maar eens rustig rondkijken voor ik me ergens compleet in stort! Easy does it! Ik ben begonnen met schrijven toen ik een jaar of 14 was en heb nog schriften vol met korte verhalen liggen uit die tijd! Inmiddels ben ik erachter dat t gewoon een verslaving is.. maar wel een lekkere! Heb inmiddels wel wat rondgekeken hier. En gezien dat ik geloof ik geen PB box heb... Wat ik wel vreemd vind of ik zie m alleen zelf niet! Zal wel weer wat fout doen... ;) Liefs, Kati

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welkom. Wie op sinterklaasmiddag binnenkomt wandelen, moet echt wel interesse in schrijven hebben. Geniet van alles en laat ons ook van jou genieten. Niet al te serieus oppakken, hoor. :nod: Kijk eerst maar eens wat rond.

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, :D Daar heb je wel gelijk in, op Sinterklaasmiddag.. ;) Dank jullie voor t welkom en het verhelderen van de PB! (ben toch echt niet blond... :rolleyes: ) Fijne zondag!