Tuimel
Hallo Allemaal!
Tuimel hier.
Jullie hebben de dubieuze eer deel uit te maken van een omslag in mijn leven ;-).
Ik heb besloten me niet langer te laten weerhouden door een tiental van verlammende excuses niet langer mijn hart te volgen. Na de nodige levensjaren vol van verlies en hindernissen vind ik het nu de hoogste tijd echt naar mijn onderschrift te gaan leven. Mezelf hierin niet langer weg te laten komen met halfslachtige beloftes en pogingen.
Ik weet erg weinig zeker in dit leven. Maar ik kan vol overtuiging zeggen dat ik me het meest gelukkig voel als ik met muziek of met schrijven bezig ben. Beiden helpen mij om de storm van gedachten en emoties die in mij woedt tot rust te brengen of naar buiten te laten. Mezelf te (her)vinden. En beiden leggen het al veel te lang af tegen dingen die er voor mij minder toe doen.
Als ik anderen al over deze passie vertel is het meestal niet meer dan gefluister, onzeker gemompel gevolgd door een wegrelativerende grap. Bang voor schampere reakties. Ik heb namelijk nog niets 'gepresteerd'. Sta helemaal aan het begin, moet alles nog leren. Maar leren is natuurlijk doen en niet langer verstoppen. Daar ga ik vandaag mee beginnen.
En ik weet zeker dat ik er ontzettend van ga genieten!!!
Het aanmelden op dit forum is een enorme stap voor me. Maar een stap die naast een tikje onwennig vooral erg goed voelt. Ik ben erg enthousiast over de onderwerpen en de mogelijkheden die ik hier in vogelvlucht al tegenkwam.
Ik weet wel zeker dat ik hier heel veel kan leren. Jullie ervaring(en) te lezen zal alleen al een enorme inspiratie en hulp zijn bij het leren ontdekken en ontwikkelen van mijn sterktes en zwaktes op papier en mijn eigen 'schrijf-ik.
Daar kijk ik erg naar uit!
Van harte welkom Tuimel. Ik
welkom Tuimel! Ik denk dat je
(Geen onderwerp)
Qua schrijven hoef je niet
Hoi Tuimel Welkom!! 100%
Welkom!
Goed dat je de stap hebt
Welkom op dit vrolijke forum
Heel erg welkom, Tuimel. Ik
Hoi Tuimel, toepasselijke
welkom Tuimeltje. Ook ik