Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hi there (: - Labyrinthine

Hello! (: Even voorstellen, is wel zo vriendelijk. Dus, wie ben ik? Mijn naam is Merel, maar op internet is dat dus meestal Feikje en hier dus Labyrinthine. Ik ben nu 15 en ik zit in 5 tweetalig gymnasium. Ik roleplay echt heel veel en doe dit dan ook echt al heel lang. Ik denk toch wel al zo'n 5 à 6 jaar. Ik ben begonnen op de paardenRPG's, waarvan ik er ook 2 beheerd heb. Een daarvan was echt zó populair dat we hem hebben moeten sluiten omdat we het niet meer aankonden met leden. Het was echt een HTML RPG, wel met forum maar toch verder veel met de hand. Ik roleplay op meerdere sites; de laatste tijd vooral in het Engels. Ik heb redelijk wat ervaring met eigen site's & RPG's. Ik heb dus paarden RPG's gehad, en ook andere. Ik heb voor een jaar de site Masquerade onderhouden, maar helaas is hij door ruzies nu gesloten. Toen heb ik PMA gemaakt met een vriendin, de eerste Nederlandse high school RPG. Zo ongeveer, in ieder geval. Deze is dan ook na meer dan drie jaar nog actief. Soms maak ik ook voor de lol wel eens RPG's, die ik misschien later nog start. Zo ben ik op het moment bezig met twee projecten. Verder hou ik erg van schrijven; ik wil schrijfster worden later. Ik schrijf echt 24/7 & heb veel te veel ideeën. Op het moment ben ik bezig aan Ragnarok, een fantasy verhaal. Ik ben creatief; ik teken, schrijf, design, roleplay, schilder, photoshop, codeer, maak websites, schrijf filmscripts, fotografeer, film en weet ik veel wat ik niet doe. Niet dat ik in iets geweldig ben, ik doe gewoon alles graag. Dus zoals ik vaak zeg; ik doe vanalles maar ik blink nergens in uit. Vind ik, anderen zijn het meestal niet met me eens. Dus, als er nog vragen zijn, hoor ik het wel. Ik bijt niet, I promise ha ha.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Labyrinthine/Merel/Feikje, welkom op het forum en veel plezier hier!

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Labyrinthine, van harte welkom. altijd leuk, zo'n jonge frisse wind door SOL-land :D . Heel veel plezier hier. Wel vraag ik me een aantal zaken af: RPG, PMA, Roleplay? Ben ik op een andere planeet beland of loop ik gewoon achter? Kun je deze termen eens eenvoudig toelichten? Dank je. Groetjesss D.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van dat eerste stuk met die afkortingen snap ik dus niks :\\ , maar het klinkt interessant. Een schrijver worden begin je vandaag, hier op SOL. Welkom Labyrinthine!

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi, ben ook net nieuw hier, ben nog alles aan t bekijken/lezen, maar zag hier al iets van voorstellen, dus is dit misschien wel de plek om een begin te maken. Ik ben Kati, 42 jaar, schrijf me suf, gedichten, korte verhalen, haiku's, column's van alles. Dat doe ik op mijn eigen weblog maar ook op een ander forum. Maar omdat ik op zoek was naar wat nieuws, wat meer met schrijven te maken heeft, kwam ik hier terecht. Op het eerste gezicht veel en veel beter (vooral rustiger) dan het forum waar ik normaal vertoef! Maar ja, daar zit ik inmiddels al ruim 4 jaar, dus ken je ook veel mensen! ;) Het lijkt me hier wel erg leuk moet ik zeggen, eerst maar eens rustig rondkijken voor ik me ergens compleet in stort! :D Easy does it! Labyrinthine, erg leuk dat je al zo jong met schrijven begint! Ik ben ook op die leeftijd begonnen en heb nog schriften vol met korte verhalen liggen uit die tijd! ;) Inmiddels ben ik erachter dat t gewoon een verslaving is.. maar wel een lekkere!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Labyrinthine, welkom op dit forum. Je zult het hier vast naar je zin hebben. Zou je misschien je titel willen aanpassen? Even je naam erbij zetten zodat we in de onderwerpen meteen kunnen zien over wie het gaat, wel zo handig. Linksboven kun je dat met ´bewerken´ doen.