Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mila

Hallo iedereen, Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Mila en ik lees al enige tijd mee. Ik heb mezelf 'ontlurkt' om mee te kunnen schrijven met het topic 'Nieuwe Uitgever'. Ik ben 31 en heb 1 boek geschreven, ben op het moment met de tweede bezig, maar nog meer in mijn hoofd dan daadwerkelijk in lettervorm. Op dit moment ben ik in afwachting van het contract van Debutto, de uitgever toonde interesse in mijn manuscript en als alles voorspoedig verloopt, verschijnt mijn eerste boek in maart 2010. Update: inmiddels ga ik ook een gesprek voeren met een tweede uitgever. Groeten, Mila

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Mila! Dus het eerste boek komt al uit? Dat is een grote stap, van harte proficiat daarmee. Heel veel plezier op de site. Groetjesss D.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mila, Ik heb ook al één boek uitgegeven en het was een bestseller, in my dream :D Gefeliciteerd hoor! En welkom hier! Ben benieuwd naar je ervaringen! Leanne

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook tussen haakjes ken ik het woord 'ontlurkt' nog niet... :confused: Nouja, leuk dat je je debuut al hebt gemaakt. Welkom!

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk jullie reacties! @Jascha: Een lurker is een persoon die op internetforums, chatrooms, BBS-en, Usenet of wiki's alleen mee leest, maar zelf (bijna) niets bijdraagt. De term is terug te voeren tot midden jaren '80, toen de meeste mensen nog geen toegang hadden tot Internet, maar er al wel gebruik werd gemaakt van BBS-chatrooms en forums en nieuwsgroepen van Usenet. Veel van deze nieuwsgroepen, chatrooms en forums raden nieuwelingen aan eerst een tijdje mee te lurken, om zo een goede indruk te krijgen van de cultuur en netiquette van de gemeenschap om zo te voorkomen dat er "domme" vragen worden gesteld. Binnen het lurken kent men een aantal groepen; de eerste is geheelonthouder, dat wil zeggen dat deze helemaal nooit iets toevoegt. De tweede is iemand die zelden iets bijdraagt, slechts af en toe dus, de derde is een persoon die wel in bepaalde nieuwsgroepen, chatrooms of forums iets bijdraagt maar in andere alleen lurkt. Wanneer een lurker plots echt gaat bijdragen na een tijd lurken noemt men dat ontlurken. Dit kan echter ook van tijdelijke aard zijn. Men kan na actieve periode ook weer in de lurkmode gaan (Bron: Wikipedia). @AndreClimbing: Eind vorig jaar besloot ik te gaan schrijven, iets luchtigs, iets grappigs, iets voor vrouwen, het werd dan ook hoe verrassend: een chicklit.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Mila! Ik sluit me aan bij de rest: van harte welkom op dit forum. Ik had je naam een paar keer voorbij zien komen en was al benieuwd wie daar achter stak. Nu weten we een beetje meer. :) Van harte gefeliciteerd trouwens met het uitkomen van je eerste boek. Helemaal geweldig!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ha Mila. Welkom op deze site.
Wat gaaf dat je eerste boek uitkomt en dat je alweer met een tweede bezig bent.
Ik wens je veel inspiratie en veel plezier hier en met je schrijven.