Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mezelf even voorstellen - Thomach

Hallo schrijvers, Na twee weken en drie dagen lid te zijn, werd het eens tijd om mezelf even voor te stellen. Ik ben een Vlaamse prille twintiger die sinds een paar weken stapelverliefd is geworden op taal. Sindsdien probeer ik dagelijks een paar zinnen neer te schrijven (of beter gezegd: een paar zinnen te typen). Momenteel schrijf ik een (kort)verhaal met als voorlopige titel: 'Het mysterieuze voorval van moe in de badkuip'. De inhoud, de personages, enzovoort zitten al in mijn hoofd en staan klaar om hun intrede te maken op het papier. Ik kijk erg uit om mijn passie met jullie te delen en geïnspireerd te geraken door jullie commentaren. Vele lieve Vlaamse groetjes en tot later, Thomach

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Thomach! Ik zou zeggen, reageer op topics -dagelijks- en je hebt je ADH van de sch(r)ijf van vijf binnen!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo Thomach. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je plotselinge liefde voor taal. Ennuh, een paar zinnetjes meer per dag mag best, hoor. Maar zo schiet het niet echt op.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties! In mijn hoofd is het altijd erg druk en ik heb toen opgemerkt dat schrijven een fijne manier is om even stoom af te blazen. OK, ik geef toe: ik schrijf dagelijks niet veel, maar ik kan echt genieten van elke zin die ik neerschrijf. Ik hoop dat mijn quotum natuurlijk sneller vooruit gaat. Hoe ik dit het beste aanpak, moet ik nog voor mezelf uitmaken. Maar al doende leer ik, zeker?