Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoitjes

Hoitjes, Ik ben Hoitjes. Ik ben inmiddels 21 jaar, en heb in mij leven nogal wat up en downs gehad. Ik ben al jaren bezig met het schrijven van een verhaal. Elke keer ben ik er een tijdje heel druk mee en dan ligt het weer maanden te verstoffen. Mijn ambitie is om het ooit gepubliceerd te krijgen maar ik vrees dat mijn schrijfvaardigheid daar niet goed genoeg voor zal zijn. Tijd zal het uitwijzen. Ik hoop hier wat bij te leren, en misschien dat iemand me zou kunnen helpen bij mijn verhaal om het naar een einde te brengen en wat ik nu heb goede kritiek op te geven waar ik wat mee kan. Ik heb al jaren geen Nederlandse les meer gehad en mijn grammatica en spelling zal hierdoor wel enorm slecht geworden zijn wat ook weer een groot probleem vormt voor het schrijven. Als jullie nog wat willen weten vraag maar :) Take care, Hoitjes

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Hoitjes, van harte welkom hier. Gewoon blijven schrijven en misschien zit er hier op het forum een corrector tussen die aanbiedt jou te helpen.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hm.. Bekend schuitje. Alleen ik schreef pas mijn verhaal vanaf 2008. Ik heb hier ontzettend veel geleerd en leer nog. Zeker qua grammatica ben ik weer redelijk bij. Welkom Hoitjes!

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Hoitjes, welkom! Het forum heeft een sectie 'Proeflezen'. Misschien is dat iets voor jou? Je kunt daar een (representatief) deel van je verhaal plaatsen zodat je medesollers er opbouwend op kunnen schieten. ;)

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Hoitjes! Misschien is een schrijfcursus een idee voor jou? Zeker als je onzeker bent over je schrijfstijl, kun je daar veel aan hebben. Er zijn hier genoeg topics over welke schrijfcursussen er allemaal zijn en hoe goed ze zijn. Of anders inderdaad iets plaatsen bij Proeflezen, zoals hier al eerder wordt gezegd. En die grammatica. Tja, gewoon een kwestie van even een boekje kopen en de regels erin stampen, of denk ik nu te simpel? In elk geval wens ik je veel succes en plezier bij het schrijven!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hoi Hoitjes, welkom. Ik heb op je stuk gereageerd. Je kunt ook heel veel hebben aan de reacties op andere verhalen bij proeflezen.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie voor mijn verwelkomen wat voel ik me toch goed!
Welkom Hoitjes! Misschien is een schrijfcursus een idee voor jou? Zeker als je onzeker bent over je schrijfstijl, kun je daar veel aan hebben. Er zijn hier genoeg topics over welke schrijfcursussen er allemaal zijn en hoe goed ze zijn. Of anders inderdaad iets plaatsen bij Proeflezen, zoals hier al eerder wordt gezegd. En die grammatica. Tja, gewoon een kwestie van even een boekje kopen en de regels erin stampen, of denk ik nu te simpel?
Een schrijfcursus is misschien zo'n gek idee nog niet, ga eens rondkijken hier erover. Grammatica, tja ik ben niet zo'n iemand die van die regeltjes in z'n hoofd weet te stampen. Dit is vrij lastig voor mij.
Hoi Hoitjes, welkom. Ik heb op je stuk gereageerd. Je kunt ook heel veel hebben aan de reacties op andere verhalen bij proeflezen.
Ik heb het gelezen en heb er inmiddels al wat mee gedaan dankje! Ga nu even op onderzoek uit over wat je daarin zei. Hoitjes