Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik zal me even voorstellen: little faith

Ik ben een jonge dame van 20 die pas is begonnen met het schrijven van een boek. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er achter ben gekomen dat het bevrijdend werkt. Vroeger toen ik 14 was heb ik al eens een boekje uitgebracht met de schilderijen van mijn moeder en de gedichten van mijzelf. Alleen hij is nog niet uitgegeven bij een uitgever. Mijn echte werk is fotografie en tekenen. Maar wat ik al zei het schrijven doet mij ook veel. Dus wie weet.. Nou dit was het dan ongeveer. Doellie Doellie.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hallo faith,ik ben hier ook sinds 2 dagen,super veel info en erg gezellig. wat voor boek ben je aan het schrijven? ik zelf ben ook bezig met een boek over karpervissen tja 2 vissende mannen in huis brengt veel avontuur op papier! welkom groetjes trisha

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom little faith op dit forum. Ik wens je hier veel plezier. Zou je je titel kunnen aanpassen misschien? Bijv: hallo iedereen. Little faith stelt zich voor. Dan kunnen we in de topiclijst zien over wie dit gaat. Dat kun je doen in ´bewerken´, bovenaan je bericht.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Little Faith en welkom! Leuk dat je ook aan fotograferen en tekenen doet. Heb je toevallig iets ervan op het wereldweb staan? Doellie, een dialect? ;)