Zwartpen
Hallo
Ik ben Zwartpen.
Elke dag opnieuw wordt mijn hoofd gebombardeerd met woorden, zinnen, namen en beelden. Ik heb geen enkele seconde rust.
Tot dusver verwerkte ik dit steeds snel ergens in een gedichtje of in een tekening, altijd om weer even rust te hebben. Niet als doel op zich. De rust is echter van korte duur. Het is als een drug, steeds een hogere dosis. En op een gegeven moment zat ik zelfs op mijn werk snel een gedichtje te schrijven...omdat het er even uitmoest. Toen heb ik besloten dat het zo niet verder kon. Ik besefte dat mijn hersenstorm niet zou rusten tot ik het de aandacht gaf die het wilde.
Daarom ben ik begonnen met schrijven. Eerst als een experiment, met de gedachte: we zullen eens zien hoever we geraken. Beetje zelfspottend ook. Later steeds meer afhankelijk wordend van mijn verhaal. Mijn verhaal heeft mij nodig, maar ik heb helaas niet altijd de tijd daarvoor. Ik kan het me financieel niet veroorloven om er even een jaartje uit te knijpen om eens even een boek te schrijven. Dus schrijf ik als ik ergens gaatjes vind, maar ik merk dat ook dit niet werkt.
Ondertussen werk ik, en denk ik aan mijn verhaal en aan een doel dat steeds dwingender wordt.
...en voor de rest werk ik ook graag op de computer, apprecieer ik een rustgevende wandeling in de natuur en denk ik graag na over niet-alledaagse dingen.
Hallo Zwartpen, wat een leuke
Welkom Zwartpen.
Welkom Zwartpen. en hopelijk
Welkom Zwartpen, Welk genre
Hoi Zwartpen. Welkom. Ik
Zwartpen..Een duistere naam,
Zwartpen, van harte welkom.
Hee Zwartpen, van harte
zjaan schreef:Welkom