Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

hallo allemaal - trisha030

hallo ik ben trisha030, na zoeken op de welbekende site met de globe kwam ik hier terrecht. ik ben 36 jaar,getrouwd en zoon van bijna 14. ik ben aan het werk om een boek te schrijven en zodoende hier beland. vind hier al veel info en dat is dus ook wat ik zoek. ik zal bijdrages leveren die jullie kunnen lezen,zo kom je wat meer te weten over mij! daarnaast vragen mag altijd! vrolijke groet trisha030

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Ik ben ook benieuwd in welk genre je schrijft. En ben je al ver, schiet het een beetje op? Hoe kom je erbij om een boek te schrijven, heb je cursussen gevolgd of juist niet? Je merkt het: een kort en bondige intro levert een hoop vragen op. ;-)

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Ik ben ook benieuwd in welk genre je schrijft. En ben je al ver, schiet het een beetje op? Hoe kom je erbij om een boek te schrijven, heb je cursussen gevolgd of juist niet? Je merkt het: een kort en bondige intro levert een hoop vragen op. ;-)
als laatste op de lijst, als eerste antwoord! ik heb totaal geen curcus gevolgd, houd gewoon erg van schrijven en lezen. hoe ik erbij kom... ja dat antwoord volgd zo gelijk want dan geef ik de anderen ook gelijk antwoord. dank iedereen die een reaktie heeft geplaatst, ik schrijf een boek over karpervissen... daar kom ik bij omdat mijn man en zoon fervente karpervissers zijn. wij houden erg van natuur en daar kun je ook heerlijk schrijven met die rust. zo is het idee onstaan (dit is dus antwoord aan iedereen!). het is ook gelijk de levensloop van onze zoon want ik begin op het moment dat hij net 1 jaar is met schrijven. zo dit was een iets langer relaas,mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag! vrolijke groet trisha030