Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Toet

Hallo medeschrijvers, New kid on the block. Al jaren is het schrijven een ongeorganiseerde activiteit van me. Begon onschuldig in de redactie van het maandblad van de sportvereniging, waar onder het mom van "literaire vingeroefeningen" de meest fantastiche creatie's ontstonden. Ja, drank, inderdaad... Hierna kreeg het schrijven iets vastere voet aan mijn bodem, toen ik korte verhalen begon te schrijven voor het niemandspubliek. Heel soms vertrouwde ik de verhalen toe aan mijn inner circle, en zowaar waren de reacties altijd positief. Maar nog steeds geen drang om er echt werk van te maken. En nog steeds ben ik geen broodschrijver. Ach, zo hier en daar een column, ingezonden briefje en mijn weblog Vliegmeemetpeter. Maar het blijft een vrijblijvende bezigheid die mijzelf en geinteresseerden (hopelijk) zo nu en dan enig genoegen verschaft. En het feit dat ik lid ben geworden van schrijvenonline is misschien het voortschrijdend verlangen om er nu toch maar eens wat structuur in te brengen. We zullen zien. Peter

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk dat je je toet laat zien op het forum. Wij zijn echt niet allemaal broodschrijvers hoor. Laat hier wat werk van je zien, zou ik zeggen. Ik ben wel benieuwd. Welkom Toet!

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Thanx voor de welkomswoorden! En ik moet zeggen: Als je het forum wat dieper induikt, kom je een hoop parallellen tegen in de verschillende verhalen. Hoopgevend. Binnenkort wat meer werk van me op het leesforum. Hoop dat jullie je zouteloze, venijnige en vooral opbouwende opmerkingen niet sparen. Toet