jul

15 jaar

Rol

• Gewone gebruiker

Hallo, ik ben Jul

13 november 2009 - 17:24
Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum. Nou ja, als actieve deelnemer; 'stiekem' hem ik hier al heel wat rondgeneusd. Ik ben Jul (nick), in het dagelijks leven journalist, en ik heb besloten eindelijk iets te doen met mijn levenslange wens om een kinderboek uitgegeven te krijgen. Ik heb de luiken in mijn hoofd opengezet en de ideeën stromen binnen, verhalen vatten vorm en laten zich zo maar uitschrijven. Het is een bijzondere ervaring. Deze site heeft mij over de drempel van het schrijverschap gehaald. Hier zijn mensen die het écht doen, die het écht proberen en die - in sommige gevallen - hun werk nog uitgegeven krijgen ook! Ik realiseerde me: als ik niets doe, krijg ik nooit een boek gepubliceerd. Tja, de waarheid kan soms zó simpel zijn... Vandaag heb ik mijn eerste manuscript uitgeprint en opgestuurd naar een aantal uitgeverijen. Het gaat om een prentenboek voor oudere peuters en kleuters. Spannend, nu gaat het Grote Wachten beginnen. Al wachtende - en doorschrijvende - zal ik dit forum als hangplek gebruiken, vrees ik. Om geïnspireerd te raken, gemotiveerd te blijven, handige tips op te doen en om het 'ik-ben-schrijver-gevoel' vast te houden. Groet! Jul

15 jaar 3 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
13 november 2009 - 17:42
Ja, als je het niet geprobeerd hebt, weet je het ook niet. Als journalist zal je een hoop ervaringen opdoen die je genoeg inspiratie kunnen geven bij het schrijven van verhalen. Welkom Nick/Jul!

15 jaar 6 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
13 november 2009 - 19:04
Hoi Jul Welkom als actief lid op dit forum en veel succes met het wachten en het schrijven. Ben je al aan een nieuw fictief verhaal begonnen? Waar schrijf je over/voor als journalist?

15 jaar 7 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
14 november 2009 - 0:40
Ha die Jul! Welkom! Velen van ons weten maar al te goed hoe het is om te wachten op het oordeel van een uitgever, dus we duimen van harte voor je. Wil je iets meer vertellen over je boek en het schrijfproces? Misschien als apart topic onder 'proeflezen' of 'boekpresentatie'?

16 jaar 1 maand

Rol

• Gewone gebruiker
14 november 2009 - 17:58
Welkom Jul! Ook jouw verhaal werkt inspirerend. Net als de verhalen van anderen dat voor jou doen. Doorpakken en vastbijten, zeg ik dan maar. Groetjesss D.

15 jaar 11 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
18 november 2009 - 21:31
Welkom Jul, hier op dit forum. Spannende tijden voor je, ik wens je succes. En inderdaad, de kans is behoorlijk groot dat je hier flink wat uurtjes door gaat brengen. dat heb ik in elk geval gedaan, vooral in het begin. Het was echt een verslaving voor me en ook voor andere forumleden, dus pas maar op! :unibrow: