Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo Mensen - Mar_loves_Daan

Hallo Allemaal :o Ik ben hier nieuw.. :) M'n gebruikersnaam is : mar_loves_daan maar in het echt ga ik door als Marianne.. Ben een meid van bijna 29 en kom uit overijssel 8) Ik vraag me af of iemand me hier door deze site wil lozen ?? :lol: En ook zit ik met een vraag of iemand weet of er uitgevers zijn in de provincie overijssel.. 8) zijn er mensen die me er meer over kunnen vertellen.. :? Mensen allemaal bedankt! Groetjes Marianne :{}

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Marianne, op deze site. Ik wens je hier veel plezier. Jou lozen lijkt me niet zo´n goed idee. Loodsen bedoel je waarschijnlijk. Volgens mij ontdek je die vooral zelf. Gewoon alles aanklikken en ontdekken wat erachter zit. Er zit een kleine uitgever in Deventer, ben even de naam kwijt (drukt ook de Klikgids en de Coachingsgids) en Ankh-Hermes zit daar natuurlijk ook. Wat voor uitgever zoek je?

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mar, wat moet je nu als het onverhoopt ooit eens uit zou gaan met Daan? :confused: Welkom hier en kijk op de voorpagina eens in de schrijfgids, daar vind je een overzicht van alle uitgevers.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marianne, Welkom, en veel succes op je zoektocht hier. Ik zeg ook gewoon klikken en kijken. Mocht je iets niet weten dan zijn er altijd mensen hier om je te helpen. Veel schrijfplezier :thumbsup:

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marianne Welkom!!!! Gewoon minimaal 3 uur per dag op het forum gaan zitten lezen, dan kom je er heel snel in.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Marianne, Ik ben hier ook nog maar net. Het klopt, dat door te klikken en rondneuzen het vanzelf allemaal duidelijk wordt. Veel plezier hier. Hanny