Nimphie
Hoe begin ik met voorstellen? Goede vraag. Ik zou denken goede morgen, maar misschien lees je dit helemaal niet s'ochtends. Meteen iets dat mij kenmerkt, ieder begin vind ik moeilijk. Ergens nieuw komen, nieuwe mensen ontmoeten, maar ook het begin van een telefoongesprek.
In ieder geval, hoi!
Ik ben Nimphie, momenteel 23 jaar oud, woon in Breda en studeer in Eindhoven.
Ik studeer Toegepaste Psychologie en oriënteer mijzelf op een beroep als coach, adviseur, trainer, test-assistent of iets anders. Vorig jaar heb ik een verdieping gedaan in jeugd en jongeren en momenteel volg ik een verdieping op het gebied van filosofie en ethiek. Ik bevind mij nu in het derde jaar van de opleiding, dus over anderhalf jaar zit het erop voor mij.
Ik schrijf sinds mijn veertiende eigenlijk zo nu en dan eens iets. Het schrijven heeft een tijd helemaal stil gelegen en eigenlijk heb ik nog steeds moeite om het op te pakken, ook al zwerven in mijn hoofd hele landschappen, personages met alles erop en eraan.
Een tijd geleden startte ik een website, die is tijdelijk offline omdat één of andere grapjas deze gehacked had om weet ik veel wat voor '-ware' te versturen.
Verder ben ik een echt chaoot, altijd alles kwijt, honderd ideeën en voer ik hiervan niet één uit. Op mijn bijbaantjeswerk klinkt ook redelijk vaak "Oh, kluts kwijt" gevolgd door enkele minuten later "Ah, kluts gevonden".
Ik lees graag en ben op dit moment bezig in 'De wereld van Sofie' die gaat worden gevolgd door de 'Ethica' van Aristoteles.
Momenteel heb ik het vrij druk met school, werk, een cursus en als het goed in ga ik over een maand samenwonen dus wordt het nog drukker.
Als je nog iets wilt weten, vragen staat vrij ;) .
Nimphie
Ook goede morgen, Nimphie!
Welkom Nimphie, chaos is een
Hoi Nimphie Heel grappig, die
Goede middag, Nimphie, Welkom
Ha Nimphie. Welkom op dit
Interessante interesses heb
Nimphie schreef: altijd alles
Hallo Nimphie, Welkom en veel
Welkom Nimphie. Veel plezier
Welkom collega TP'er! En nog
Hoi chaotica, welkom op SOL