Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nimphie

Hoe begin ik met voorstellen? Goede vraag. Ik zou denken goede morgen, maar misschien lees je dit helemaal niet s'ochtends. Meteen iets dat mij kenmerkt, ieder begin vind ik moeilijk. Ergens nieuw komen, nieuwe mensen ontmoeten, maar ook het begin van een telefoongesprek. In ieder geval, hoi! Ik ben Nimphie, momenteel 23 jaar oud, woon in Breda en studeer in Eindhoven. Ik studeer Toegepaste Psychologie en oriënteer mijzelf op een beroep als coach, adviseur, trainer, test-assistent of iets anders. Vorig jaar heb ik een verdieping gedaan in jeugd en jongeren en momenteel volg ik een verdieping op het gebied van filosofie en ethiek. Ik bevind mij nu in het derde jaar van de opleiding, dus over anderhalf jaar zit het erop voor mij. Ik schrijf sinds mijn veertiende eigenlijk zo nu en dan eens iets. Het schrijven heeft een tijd helemaal stil gelegen en eigenlijk heb ik nog steeds moeite om het op te pakken, ook al zwerven in mijn hoofd hele landschappen, personages met alles erop en eraan. Een tijd geleden startte ik een website, die is tijdelijk offline omdat één of andere grapjas deze gehacked had om weet ik veel wat voor '-ware' te versturen. Verder ben ik een echt chaoot, altijd alles kwijt, honderd ideeën en voer ik hiervan niet één uit. Op mijn bijbaantjeswerk klinkt ook redelijk vaak "Oh, kluts kwijt" gevolgd door enkele minuten later "Ah, kluts gevonden". Ik lees graag en ben op dit moment bezig in 'De wereld van Sofie' die gaat worden gevolgd door de 'Ethica' van Aristoteles. Momenteel heb ik het vrij druk met school, werk, een cursus en als het goed in ga ik over een maand samenwonen dus wordt het nog drukker. Als je nog iets wilt weten, vragen staat vrij ;) . Nimphie

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook goede morgen, Nimphie! :D Gezellig dat je erbij bent. Ik begon ook op mijn veertiende te schrijven, waarna het een tijdje stil lag, voor ik het schrijven weer oppakte. Succes met je studie en met je schrijven!

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Nimphie Heel grappig, die 'kluts kwijt' en enkele minuten later 'kluts gevonden.' Wat doe je een ontzettend interessante studie. Ik zou zo weer opnieuw.... o nee, toch niet. Ik ben blij met wat ik doe. Veel plezier op het forum hier! En succes met je samenwoonplannen, het studeren en het schrijven.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Nimphie. Welkom op dit forum. Je gaat dit leuk vinden, zeker weten! Succes met al je dingen. Ernstig herkenbaar voor me trouwens, maar nu toch echt aan het schrijven geslagen eindelijk.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Interessante interesses heb je Nimphie. We hadden elkaar al min of meer welkom geheten, maar welkom! Als chaoot kun je beter niet in een keer een bezem er doorheen halen, dat doet alleen maar veel stof opwaaien.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
altijd alles kwijt, honderd ideeën en voer ik hiervan niet één uit.
Haha, dit komt mij bekend voor! Ik kan je vertellen dat ik ook dat 'talent' heb meegekregen :) Haf

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Nimphie, Welkom en veel plezier hier. Net als Haf hierboven herken ik me in het 'talent' van een vol hoofd waar het borrelt van ideeën. Ik schrijf mijn briljante ideeën nu wel meteen op, dat maakt mijn hoofd wat leger :D Hanny

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Nimphie. Veel plezier op het forum, als je daar tijd voor hebt want volgens mij is Nymphie een druk Elfje, klopt?

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ga het hier zeker naar mijn zin krijgen merk ik al. Medestudent en een aantal mede chaosmakers. Nimphie is inderdaad een druk elfje, letterlijk en figuurlijk, maar vaak ook een smiecht elfje :D schijnt liefkozend te zijn uhu.... Bedankt voor het welkom in ieder geval. Als je nog tips hebt m.b.t. het forum hoor ik het natuurlijk ook graag. Wat is erg boeiend om te kijken, welke topic is leuk/gezellig etc.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een smiechtje-elfje? :D Wat betreft je onderschrift: In ieder geval hebben elfjes hun eigen vleugeltjes dus dat zelf vliegen moet lukken.