Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Terimskard

Dag allemaal. Na een tijd van zoeken naar een website en liefst ook een forum heb ik eindelijk iets gevonden wat mij waarschijnlijk veel zal helpen tijdens mijn queeste naar het schrijven van mijn eerste boek. Dat zal wel een aardige tijd in beslag nemen aangezien ik een beginnend schrijver ben. Maar ooit moet ik toch beginnen. (En dat ben ik al een aantal jaren terug). Omdat ik nogal fantasy verslaafd ben liggen er op mijn buro en in mijn kasten nog een aantal aantekeningen, verhaaltjes en hersenspinsels. Ik heb de laatste tijd mijn ouder verhalen erbij genomen en bekeken. Ook ben ik steeds meer gaan lezen en heb gemerkt dat mijn drang naar het schrijven van een verhaal (roman) mij de baas begint te worden. Ik ben een paar dagen geleden begonnen aan het epiloog van mijn nieuwste hersenspinsel en hoop daar lekker mee door te gaan ondanks het feit dat ik nog een student ben. In mijn weinige vrije tijd probeer ik zoveel mogelijk achter mijn lappie te duiken en het web speuren naar info over roman schrijven. Maar het beste is natuurlijk oefenen! Nou, dat was een korte voorstelling, als iemand nog vragen heeft dan mag hij/zij ze gerust stellen. Groeten, Terimskard

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Terimskard Welkom hier en oefen ze. Het student zijn heb ik al een tijdje achter me gelaten, maar ik ben ook alleen nog maar aan het oefenen met schrijven. Wat studeer je?

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben momenteel nog bezig met de richting Wetenschappen-Sport in België. Ik wil graag fysio (kinesist) worden. Dat zou ik goed kunnen combineren met tennis.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Is een kinesist hetzelfde als een fysiotherapeut? En het is goed te combineren met schrijven hopelijk. Lekker gevarieerd. Leuk!

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Inderdaad, kinesist staat gelijk aan fysiotherapeut. Ja, ik hoop dat het te combineren valt, want ik heb echt zin om eens een leuk verhaal te schrijven. De tijd zal het ons vertellen. Maar nu ga ik in mijn bed duiken en mijn ogen dichtdoen om te dromen. Morgen moet ik vroeg op.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Terimskard! Je kan meteen aanschuiven met schrijven in Nanowrimo, zie het onderste subforum op het overzicht van dit forum :)

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Terimskard, hier op SOL! Ik sluit me bij mijn voorganger aan, dat wilde ik ook al voorstellen. Even flink doorschrijven, dat is alles waar het om gaat.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de harte welkomsgroeten. Ik zal zeker van mijn oudere werken leren en mijzelf blijven verbeteren!

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn naam van LotR? Nee, dat heb ik zelf verzonnen. Het naampje komt voor in mijn verhaaltje dat ik nu aan het schrijven ben.