Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo Schrijvers ik ben Hanny

Na hier heel lang te hebben gelezen werd het tijd me aan te melden, en me nu dus ook voor te stellen. Ik ben Hanny, 57 jaar en schrijver van een boek. Dit was (denk ik) eenmalig. Tijdens het schrijven had ik weinig ruimte voor andere dingen. Om maar meteen met 'de billen bloot' te gaan. Ik heb een boek geschreven over Incest en Dromen. Ik ben dromen analist / rouwbegeleider van mijn vak, én heb een incestverleden. Het boek is in concept af, het ligt nu bij een groep meelezers en na het fijnslijpen kan ik op zoek naar een uitgever. Vind ik die niet dan ga ik het uitgeven in eigen beheer. Ik heb een gift uit het Februarifonds van de VSK -Vereniging tegen Seksuele Kindermishandeling- gekregen. Dit heeft me ontzettend gesteund en gestimuleerd om dit project - mijn boek- de realiseren. Ik lees hier met veel plezier en heb soms vragen die ik hier graag wil stellen. met groet van Hanny

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo Hanny, leuk dat je met ons mee gaat doen. Heftig onderwerp, hoor. Vuur je vragen maar af. :nod:

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ah, gepromoveerd van gast naar gebruiker op het forum! Je bent in ieder geval al lekker op weg, zeker met de financiele steun. Welkom Hanny!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, welkom Hanny. Gefeliciteerd met je boek. Of het nu uitgegeven gaat worden of niet.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom Hanny. Fantastisch dat je je boek voltooid hebt! Ik heb alleen een paar halve, doch langzaam vorderende verhalen. Hopelijk heb je veel aan het schrijfproces gehad. En waarom na dit boek stoppen? Door je woorden heen merk ik toch zeker een vleugje schrijversliefde. Of heb ik het mis? Groetjesss Daantie

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor jullie warme welkom. @ Tja: Ik heb al veel antwoorden gevonden, met hulp van de zoekfunctie. Vooral over uitgeven, smaad en privacy. @daantie: Wat grappig dat je zegt een vleugje schrijversliefde door de woorden heen te bemerken. Ik zit nu in het eindproces van het schrijven, het was een hele 'bevalling'. Eerst maar eens zien hoe het gaat met mijn eerste 'kindje'. Het schrijfproces heeft me overzicht opgeleverd, mijn verwerkingsproces was al afgerond(voor zover dat mogelijk is) Leuk om weer op een forum te schrijven groet van Hanny

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hanny van harte welkom op dit forum. Fantastisch dat je je boek gaat uitgeven. Gefeliciteerd! Hopelijk lezen we je hier vaker. Interessant beroep heb je inderdaad. groetjes,

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Hanny, welkom hier! Leuk dat je boek al zover af is, dat het naar een uitgever kan. Ik wens je succes :nod:

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Hanny, Ook van mij een hartelijk welkom. Ik kan me, gezien het onderwerp (m.n. incest) en de betekenis die het voor jou heeft, heel goed voorstellen dat je niet direct staat te springen om aan een nieuw schrijfproject te beginnen. Ik hoop echter dat het (bijna) afronden van dit boek je zoveel ruimte heeft gegeven, dat je op een dag met plezier aan een volgend verhaal wilt gaan werken. En wie weet wat het onderwerp dan zal zijn. There's a world to be born under your footsteps!

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hay Hanny, Wat een persoonlijke en eerlijke introductie hierboven. knap, dat je zoveel van jezelf laat zien. Ik hoop dat je boek bij de verwerking heeft geholpen en wens je veel leesplezier en wijsheid toe op het forum! xsg

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor nog meer hartelijke welkom wensen. @Haffie en Stasje, zonder mijn beroep had ik nooit de verborgen boodschappen in mijn dromen gevonden en was het boek er niet gekomen. Er is zoveel geschreven over Dromen en er zijn ook zoveel boeken over Incest. Ik hoop dat de combinatie van de twee onderwerpen de interesse van een uitgever kan wekken. @ sgooojur, ja ik kan nu eindelijk mezelf laten zien. Mijn boek gaat ook uitkomen onder mijn eigen naam. Ik heb niets te verbergen. Ik hoop dat ik een bijdrage kan leveren om dit taboe - wat incest nog steeds is- te helpen doorbreken. groet van Hanny

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Interessant Hanny die verborgen boodschappen in dromen. Ik vind het ontzettend goed van je dat je met dat boek ook de taboe van incest wil helpen doorbreken. Dat is tevens een steun voor mensen die dit ook moesten doormaken. groetjes,

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Hanny. Welkom op dit forum. En succes gewenst met het zoeken naar een uitgever. Ik hoop voor je dat het gaat lukken. Te gek trouwens van die gift. Ik schrijf trouwens ook over incest in mijn boek, een roman.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ anoukplant, dank voor je welkom. Mooi dat je ook schrijft over incest, hoe meer er over geschreven wordt, hoe beter! Is jouw boek al klaar? Je maakt me heel nieuwsgierig.