Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hé jullie daar? - Afterhoursclinic

Hoi hoi, Ik had onderstaand stukje al in het forum UITGEVEN neergezet... en toen vond ik toch een introductielounge... Mijn excuses. ik zal snel beginnen met mezelf voor te stellen, mijn naam is Leanne, in kalenderjaren een beetje over de 40 maar psychisch springend 13 gebleven. Heb een slepende humor dysforie wat zoveel betekent dat ik overal de humor van inzie. Wat ook wel eens tot vervelende situaties leidt. But anyways, schrijven... tja, you probably have heard it all before: ben ooit eens geprikkeld tot het schrijven van een stukje tekst door mijn leraar Nederlands op de Mavo en sindsdien blijk ik een aardig zwaard in mijn handen te hebben met mijn teksten. Of nou ja, een extra groot mes zeg maar. Wel erg scherp! Geen huisdieren, drie kinders waarvan ik er eentje op e-bay ga zetten als hij niet oppast, een zeer geleerde partner, we wonen in een afgelegen streek in Canada en heb maar één levenswens: verdienen met wat ik schrijf.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Afterhoursclinic, welkom op het forum, waar het erg rustig is. Iedereen zal wel druk bezig zijn met nanowrimo (national novel writing month). Ik heb een vriendin die ook humor dysforie heeft. Ik hoef maar 'bloemkool' te zeggen en ze gaat al lachen. Veel plezier hier. Er valt volop te lachen.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo, Afterhoursclinic ( zou je een iets kortere naam kunnen bedenken?). Met jouw binnenkomst voel ik me geen para meer. Dus welkom, welkom. Ik hoop dat je veel plezier meebrengt.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Afterhoursclinic. Nu je de juiste plek hebt gevonden om dit te plaatsen, denk je dat je ook de knop 'bewerken' kunt vinden en de topictitel kunt veranderen in je forumnaam? :P

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Catootje, wat een nobel streven! Als je je zinnen erop hebt gezet te gaan verdienen met je pen/zwaard/mes, zal het je vast gaan lukken. Gewoon stug volhouden. Succes ermee en veel plezier op dit forum toegewenst.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, Afterhoursclinic ( zou je een iets kortere naam kunnen bedenken?). Met jouw binnenkomst voel ik me geen para meer. Dus welkom, welkom. Ik hoop dat je veel plezier meebrengt.
Hahaha, je kunt me ook Leanne noemen hoor als je dat liever hebt...

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Afterhoursclinic. Nu je de juiste plek hebt gevonden om dit te plaatsen, denk je dat je ook de knop 'bewerken' kunt vinden en de topictitel kunt veranderen in je forumnaam? :P
Is die er wel? Ik zag later pas dat je je naam erin moet verwerken maar had mijn introductie er al op staan.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou AHC! Je hebt je plekje nu gevonden zie ik. Ik noemde mijn poes naar jouw avatar. Catootje! Oei AHC, het lijkt wel of je het hier over mij hebt. Haha een lotgenoot, though. Ik sluit je in mijn armen. Maar moet je waarschuwen: Pas op met internet humor! Ben verheugd te zeggen dat ik psychisch 5 jaar ouder ben dan jij en het bouwjaar misschien 5 jaar jonger is, hihi! Of valt dit onder de categorie, slechte humor. Welkom! xsg