Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

even voorstellen Walter van Geffen - schrijvert

Hallo boekliefhebbers, Mijn naam is Walter van Geffen. Ik ben 47 jaar en getrouwd. Wij hebben drie zoons van 20, 17 en 16 jaar. In het dagelijks leven ben ik buschauffeur in Almere. Mijn grootste hobby is boeken schrijven. Er zijn nu vier boeken van mij uitgekomen. Drie jeugdboeken en het eerste boek voor volwassenen. Die is twee weken geleden verschenen. De titel is "Wraak uit nijd". Het verhaal gaat over een werkeloze jongen die een gokschuld van vierduizend euro, binnen een week, moet afbetalen. Dat geld heeft hij niet en besluit een bank te gaan overvallen. Dit levert allerlei complicaties op, mede door zijn maat, de schele en stotterende junk. Door een slimme list weet hij toch uit de bank te ontsnappen. Dan volgt een spannende achtervolging van Utrecht tot in Jamaica. Voor een prewiev kan je kijken op lulu.com. graag nodig ik jullie ook uit om eens op mijn website te komen kijken. www.jouwid.nl/?ik=schrijvert De eerste twee boeken zijn bij Free Musketeers uitgegeven. De andere twee heb ik in eigen beheer uitgegeven. Dat bevalt mij prima. Zo kan ik van het begin tot het eind zelf alles bepalen. Inmiddels ben ik bezig met het schrijven van nummer twee en nummer drie voor volwassenen aan het schrijven. Waar ik trots op ben, is dat de bibliotheek in Amere stad alle boeken in de collectie heeft opgenomen. Grt. Walter

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Walter! Zo te zien heb je al een aardig cv. Veel ervaring om met ons te delen, zo te lezen. ;) Weet je al in welke genre je je tweede en derde volwassenenboek gaat schrijven? En waar de plot over gaat? Heb je eigenlijk nog wel tijd om op de bus te rijden? Als ik het zo lees, lijkt het alsof je je fulltime met schrijven bezig houdt (of heel snel schrijft...). :)

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hela Walter :p Welkom in het schrijversnest . Misschien mag ik jou af en toe een klein vraagje stellen, want als jou vierde boek is uitgekomen , dat klinkt niet misselijk vriend? In ieder geval heet ik jou welkom, en vind ik het gezellig dat je ons komt vergezellen. Dat we maar veel van je mogen leren. Groet Yola

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ah, je bent al een gevorderde. Oh, jouw kom ik 's ochtends tegen met zo'n geel/groen vest met stropdas in een bus :) . Nee, kom niet uit Almere. Nou, wees welkom Walter!

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de reacties, maar ik zie mijzelf toch echt als hobbyschrijver. Komt er ooit iets meer uit, dan ben ik uiteraard erg blij. Mijn tweede boek wordt een thriller. Het gaat over een geslaagd zakenman. Hij komt erachter dat zijn vrouw al jaren een verhouding heeft met de tuinman. Tevens ontdekt hij dat zijn vrouw een hele hoge levensverzekering op zijn leven heeft afgesloten. Zijn vermoedens worden steeds sterker dat hij vermoord gaat worden. Dan besluit hij zijn eigen dood in scene te gaan zetten. Er volgen dan hele onverwachte wendingen in het verhaal. Het derde boek wordt ook een thriller. Die gaat over een rechercheur, die in hele korte tijd geconfronteerd wordt met drie vermoorden en misbruikten jonge meisjes. Hij heeft een vermoeden wie er bij betrokken is, maar wordt door zijn chef op non actief gezet. Dat weerhoudt hem er niet van om zijn onderzoek voort te zetten. Ook dan gebeuren er hele onverwachte gebeurtenissen.