Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Lavrentiy hier

Een goede en vroege morgen, Ik heb me na enkele dagen lezen van discussies ook maar eens aangemeld aangezien het schrijven, dichten en creatief met woorden bezig zijn steeds meer tijd inneemt in mijn toch al druk bezette leventje. Momenteel ben ik bezig met het uitschrijven van ruim 2 jaar aantekeningen, gebeurtenissen, tekeningen, gedichten en dagboeken om er een geheel kloppend verhaal van te maken. Het gaat over het veel te jong overlijden van mijn toenmalig vriendin en hoe ze er, 2 jaar naar dato, nog steeds voor zorgt dat het mijn leventje in z'n greep houdt en alles wat er in de tussentijd is gebeurt logischerwijs. Aangezien ik nog nooit een boek heb uitgelezen ben ik benieuwd of ik het zelf vol kan houden om een compleet boekwerk te schrijven wat voor andere ook nog eens leesbaar is en niet aanvoelt als weggegooide tijd, heb overigens geen intenties om het uit te geven maar het gewoon gratis te verspreiden via mijn website met een donatieknop waarbij de eventuele opbrengsten gaan naar de hartstichting, aangezien mijn toenmalig vriendin zelf hartpatiënte was. Hoe dan ook, ik zal hier vast zo af en toe de hulptroepen wel nodig hebben om een zetje te krijgen in de juiste richting. aangezien ik echt geen kaas heb gegeten van een het schrijven van een boek. Ik wil mezelf ook niet dwingen om het volgens de geldende regels te doen, als het lekker weg leest en het voor een buitenstaander goed te volgen is vind ik het prima en een beetje afwijkend t.o.v de menigte kan geen kwaad. Ik schrijf trouwens wel columns voor verschillende jongeren websites en beheer zelf ook enkele websites op verschillende vlakken. Woon inmiddels samen, heb een geweldig leuke hond en woon in de regio Rotterdam, ben midden 20 en heb het meeste met fotografie, tekenen, musea, voetbal en het ontwerpen van websites. Verdere vragen kunnen natuurlijk gesteld worden, of je er antwoord op krijgt is een tweede.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
welkom Lavrentiy :thumbsup: En wat hulp met het schrijven betreft, zit je hier op de goede plaats. Je zult zien dat er genoeg mede schrijvers je willen helpen. En dat wij ook wat van jou kunnen leren.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Lavrentiy! Wat een mooie aanleiding om te gaan schrijven. Ik hoop dat je er voldoening uithaalt. Want dat is toch het allermooiste, als je het mij vraagt.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hela Lavrentiy :) Ik wens jou heel veel schrijfplezier hier..gezellig dat je meedoet.. Groet Yola

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Voetbal, nah...Tekenen, fotografie en websites: Ja! En schrijven natuurlijk. Erg mooi doel heb je met het schrijven. Zeker voor de eigen verwerking en het helpen van andermans verwerking is dit een heel mooie gedachte. Ik hoop dan ook dat je hier je antwoorden vind en vragen kunt stellen en je mening delen. Zie dat je wel dergelijk schrijft! Columns valt daar zeker ook onder. Welkom Lavrentiy!

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom Lavenity. Je hebt nooit een boek uitgelezen maar wil er wel 1 schrijven? Dan is het toch handig om te weten hoe het einde van een verhaal in elkaar steekt :p dus; lees eens een boek uit, dat is een goed begin. Veel succes!

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom Lavenity. Je hebt nooit een boek uitgelezen maar wil er wel 1 schrijven? Dan is het toch handig om te weten hoe het einde van een verhaal in elkaar steekt :p dus; lees eens een boek uit, dat is een goed begin. Veel succes!
Het einde lijkt me toch al een persoonlijke keuze en is voor mij niet veel moeilijker als het begin, eerder gemakkelijker. Ik wil me anderzijds nu ook niet ineens gaan richten op andere schrijvers omdat ik nogal snel beinvloedbaar ben en anderzijds al snel het gevoel heb dat een andere manier beter zou zijn terwijl ik naar mijn bescheiden mening ook met de schrijfstijl die ik in mijn te vormen boek gebruik best het doel kan bereiken dat ik voor ogen heb. En al ben ik nogal eigenwijs aangelegd, ik ben ik natuurlijk niet volledig blind voor commentaar van derden en besef me prima dat ik echt geen geweldig boek op de plank kan leggen door met oogkleppen op een boek te schrijven zonder überhaupt een boek vrijwillig te hebben uitgelezen. Desondanks wil ik dat laatste voorlopig nog wel in stand houden en eerst eens kijken hoe delen uit mijn boekwerk hier vallen, komt het gevoel goed over, is de lijn in schrijven tussen cynisme en gevoel prima en leest het ook nog eens lekker weg? Dan ga ik lekker verder op de ingeslagen weg. Had ik al gezegd dat ik eigenwijs kon zijn? ;) Maar bedankt allen voor de verwelkomingen.