Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Flora Sukwini - Hoi iedereen

Hoi iedereen, Hoog tijd om me even voor te stellen! Ik ben sinds ik kon lezen en schrijven verliefd op taal, maar verder dan het schrijven van enkele dagboeken in mijn puberteit is het tot nog toe nooit gekomen :) En daar wil ik nu net verandering in brengen. Het kriebelt meer dan ooit tevoren, de tijd is gunstig (studies afgerond) en de ideeën popelen om tot uitvoering gebracht te worden. Ik kijk er erg naar uit om met jullie deze passie te delen en elkaar te inspireren bij het schrijven! Veel liefs en tot op het forum, Flora

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, al negen berichten en nog niet voorgesteld: Dát kan echt niet Flora ;) Je was er al vroeg bij wat schrijven betreft. Alle fantasieen en ideeen komen er nu in één keer uit? Is dit trouwens je echte naam, of een afleiding van-? Hoef anders niet persé je echte naam te weten hoor :) Welkom Flora!

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hela Flora, Dank je wel voor je welkomsberichtje. Ook voor jou wens ik al het goede in dit schrijversnest. En we gaan er iets moois van maken tijdens onze schrijversvluchten. Groet Yola

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ jascha: inderdaad een ware schande ;). Overenthousiast begin ik dan her en der te reageren zonder in de gaten te hebben dat eigenlijk niemand mij al kent. Enfin, bij deze is dat dus van de baan haha. @ Yola en de rest: wees maar zeker, ik vind het nù al gezellig :) Liefs, F.