Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hela hola ik ben Yola

Goedemorgen Medeschrijvers.. Ben net ingelogd dmv een spik splinter nieuw accountje aan te maken. Zit boordevol schrijf onderwerpen in mijn hoofd en weet niet zo goed waar te beginnen. Aangezien ik nooit eerder een boek heb geschreven , speelt het nu toch ernstig in mijn hoofd om deze uitdaging aan te gaan. Ik heb eerder van fam vrienden en kennissen vernomen dat ik grappig ,zakelijk ,vriendelijk, en humoristisch kan schrijven. Ik word ook veel geconfronteerd met opdrachten in de trant van `zou jij voor mij een zakelijke brief willen schrijven`. Of dat mijn kinderen nog jong waren `mam schrijf eens een spannend kinderverhaal voor ons dan kun je het vanavond voorlezen. Geen probleem, inspiratie genoeg en rammel het zo uit mijn hoofd en pen..Maar nu heb ik dus.....definitief besloten om met die vele ideen in mijn hoofd iets te gaan doen. Eerst maar even googlen en accountje maken bij schrijven online. Ik zie het snel, van mijn medeschrijvers die met hetzelfde virus bevangen zijn is veel te leren , en misschien leren jullie iets van mij. We spreken elkaar snel, leuk om met jullie kennis te maken . Ik ga snel aan de slag. Groet Yola

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo, ik mag je dus als eerste verwelkomen, Yola. En dat doe ik van harte! Ik wens je veel plezier op dit forum en succes met het schrijven. Hopelijk doe je hier veel inspiratie op en laat je regelmatig iets van je horen. Je schrijft dat je boordevol ideeën zit. Heb je voorkeur voor een bepaald genre?

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hela, hola jij bent Yola, rijmt ook op : Carola, cola, Fabiola, gorgonzola, Motorola, pergola, rucola, stola, tombola Viola Dooier, nog mooier ik ben schooier rijmt ook op: Rooier, p-o-o-i-e-r, gooier, strooier. Qua rijmwoorden win jij dus, nu al! Welkom! Er valt hier veel te leren rijmt op keren, bezeren, weren, meren, boetseren etc....... xsg

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hela RozemarijnB. Dank je wel voor je welkomsberichtje. Ja het genre wat voortdurend naar boven borrelt is een kinderboek schrijven. Ik zag dat jij ook kinderboeken schrijft. heb je al eens een boek uitgegeven? En was dat een succes? Kun je er uberhaupt een beetje van leven . Wat dat betreft ben ik nog heel onwetend op dit gebied . Maar dat gaat snel veranderen. Ik hoor wat van je .. Groet Yola

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Yola, Welkkom! en volgens mij kun je hier genoeg antwoorden vinden op je vragen. Ik wens je veel succes.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hela hola, Yola! Je enthousiasme spettert er van af. :D Welkom en succes met je schrijven.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ola Yola, Ja, je 'hela hola' maakt wat los. :) Mijn eerste echte manuscript ligt op dit moment bij vier uitgevers. Ik duim me dus een slag in de rondte en ren elke dag naar de brievenbus. :nod: Neem vooral een kijkje bij het topic 'Rozemarijn Burkels - Het Wijze Raadhuis' (onder 'Boekpresentaties'). Daar vind je alle ins en outs rond mijn manuscript en je kunt een fragment lezen. Onder zowel 'Proeflezen' en 'Boekpresentaties' staan veel leuke en leerzame verhalen van medeschrijvers! En met betrekking tot de gouden bergen: er is een topic met de titel 'Wat verdient een schrijver gemiddeld' (iets in die geest). Ook heel verhelderend. :nod:

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jouw welkom schetst een beeld van jou dat je veel ideeen hebt, veel hobby's, enthousiast bent, veel humor hebt en zin om te schrijven :) . Ik hoop dat je vind wat je zoekt en wij bij jou vinden als wij zoeken. Welkom Yola!

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hela Jascha, Volgens mij kan jij door middel van teksten lezen ,mensen beschrijven , want wat je schrijft op mijn welkoms berichtje dat klopt. :nod: Ik ben een enorme drukke bezige creatieve vrouwtjes Bij. Vol creatieve ideeen in het hoofd .Er is alleen een groot nadeel , dat ik ook zo´n enorme idiote drukke baan hebt waardoor ik mijn creativiteit moeilijk kwijt kan . Maar sinds vanmorgen -na het aanmaken van mijn spiksplinter nieuwe accountje op schrijven online- heb ik mijzelf beloofd dat dit gaat veranderen. Dank je wel voor je lieve welkomsbericht. We spreken elkaar vast weer. Groet Yola.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee Yola, welkom! Ik ben ook nog maar net nieuw hier, dus laten we er gezellig invliegen. Schrijf ze! (zal me ook maar even gaan voorstellen, was dat geloof ik een beetje vergeten haha)