Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen Yvonne - BlondyFonny

Hallo allemaal, mijn inlognaam is BlondyFonny, maar mijn echte naam is Yvonne. Ik ben 43 jaar en schrijf al sinds de basisschool. Ik heb ondertussen al heel veel boeken geschreven, voornamelijk fictie in de vorm van levens- en/of liefdesverhalen, een paar gedichten, maar ben ook bezig met een detective, maar dat is echt heel moeilijk :o . In het begin was het niet echt van goede kwaliteit. :o :crybaby: Logisch toch als je beginner bent :lol: De laatste 15 jaar begint het echt ergens op te lijken :rolleyes: Een aantal boeken heb ik door anderen laten lezen en verschillende malen herschreven na opbouwende kritiek. Ondertussen liggen er 2 manuscripten bij de uitgever, heel spannend dus. Ik zocht al een hele tijd contact met andere schrijvers en ben heel blij dat ik dit forum heb gevonden. Ik heb al zoveel tips en adviezen gelezen en heb me nu ook ingeschreven. Lijkt me fijn om ook van jullie opbouwende kritiek te krijgen op geschreven stukken. Vind het bovendien heerlijk nieuwe mensen te leren kennen met dezelfde passie voor schrijven als ik. Een extra cursus is altijd welkom, dus ik vind dit een fijne site. Ik hoop adviezen en steun van jullie te krijgen, zeker als mijn manuscripten worden afgekraakt ;) . Ik besteed redelijk wat van mijn vrije tijd aan mijn boeken, naast mijn baan als medisch secretaresse en mijn gezin, 2 volwassen, maar nog thuiswonende kinderen.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom, Yvonne! Je kunt je hart hier ruimschoots ophalen: informatie opdoen, (laten) proeflezen, afwijzingen vieren ( :p ) en gewoon van gedachten wisselen met ontzettend leuke passiegenoten. :D Wanneer heb je je manuscripten opgestuurd? En heb je al je nagels nog? :)

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op dit forum, Yvonne. En ik hoop op een goede afloop wat je ingezonden manuscripten betreft. En anders, vooral niet bij de pakken neer gaan zitten!

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn manuscripten zijn nog maar net op de post, krijg over 1 tot 2 maanden bericht zei de uitgever. Haha, ja ik heb mijn nagels nog, maar poeh het is wel spannend. Ik denk dat dat over een week of 5 wel erg word. Maar lukt het niet, ga ik zeker niet bij de pakken neer zitten hoor!

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@BlondeFonny Welkom op deze site en we wachten samen met je op het bericht van de uitgever. En hier zul je vast veel tips en trucs kunnen vinden en krijgen en mogen wij ook in jou ervaring delen.

Lid sinds

18 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wauw, dat klinkt als een doorzetter. Al zolang aan het schrijven en toch de moed gevonden om (alleen, als ik het goed begrijp) door te blijven ploeteren tot je tevreden was over de kwaliteit. In elk geval zul je hier af en toe je hart kunnen luchten als het niet meezit en dat maakt het schrijven minder eenzaam! Succes en welkom!

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Yvonne! Medicsch secretaresse, dat klinkt als een interessante baan :). En is dat een cavia op je avatar, aan een alcoholisch drankje? Kan het net niet zien...

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op de site! Er valt zeker veel te leren van elkaar hier. Veel succes met je manuscripten!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Yvonne, er valt hier veel te leren. En soms is het hier ook erg gezellig. We zijn allemaal vrij prettig gestoord hier. :) Succes met je manuscripten. @Jascha; dat is duidelijk een cavia. Of er alcohol in het drankje zit kan ik niet zien, maar het is in ieder geval geen absinth... ;)

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo allemaal, dank jullie voor het warme welkom. Ik vind het inderdaad heerlijk om mijn schrijfleed vanaf nu te kunnen delen ;) Was hier al heel lang naar op zoek. Jippie en nu gevonden. :lol: En wat betreft mijn Cavia Lexie, ze staat met haar voorpootjes op een boodschappenkarretje vol met barbieboodschappen (naar aanleiding van het hamsteren van de AH :D ), maar er zit geen alcohol bij ;)

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
En wat betreft mijn Cavia Lexie, ze staat met haar voorpootjes op een boodschappenkarretje vol met barbieboodschappen (naar aanleiding van het hamsteren van de AH. Hahahahaha! Geweldig. :D

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Hé wat een knappe cavia!* Ruimt hij/ zij ( soms lastig te zien) ook zelf zijn/ haar boodschappen op? xsg

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
BlondyFonny, heb er al aan gedacht om posters van Lexie als cAHvia te laten drukken? Ze bouwt al een hele fanclub op, dus van afzet ben je verzekerd. :D Ik houd me in elk geval aanbevolen!

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, die cavia maakt nogal wat los. :lol: Ik heb deze foto ook naar AH gestuurd, die vonden hem fantastisch en de foto is toen schijnbaar onder het administratieve personeel verspreid. een poster er van maken, is best een leuk idee eigenlijk. Ga ik misschien wel doen :) Gelijk een ander vraagje. Ben ook heel voorzichtig begonnen met kinderboek over de avonturen van Lexie en haar "vriendin" onze andere cavia. Denken jullie dat kleine kinderen dat leuk zouden vinden? Normaal schrijf ik meer levens en/of liefdesverhalen vandaar.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh ja, geweldig idee! Kinderen zijn sowieso gek op verhalen over dieren die avonturen beleven, en velen van hen hébben zelfs een cavia. (en een heleboel zullen er eentje willen hebben als ze jouw boek hebben gelezen. Reken maar vast op narrige respons van ouders :D )