Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo, ik ben Kyraaah (Kyra)

Hallo allemaal. Ik ben Kyra en ik ben 17 jaar jong. Een van mijn hobbies is schrijven en pasgeleden heb ik mijn 1e boek (zo goed als) afgerond. Ik twijfel aan de kwaliteit en mijn talent maar het is maar een hobby, dus zo lang ik het leuk vind, vind ik het wel best! Groetjes, Kyra.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Kyra! Welkom op SOL. Wat leuk om te lezen dat je al een boek hebt afgerond. Zover ben ik nog niet. :-) Veel plezier hier en tot 'ziens'. dagdag, Marrije

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wow, Kyra, al een boek klaar, zo ver ben ik nog niet hoor! Ik kom nog maar net kijken in de schrijverswereld. Welkom in ieder geval! En ik ben met je eens dat je het vooral zelf heel leuk moet vinden, dan komt de rest van zelf wel. Annemieke

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Kyra, welkom hier! Haha, boek afgerond en je meldt je aan op SOL? Er zijn al een aantal mensen je voorgegaan, en zij kwamen tot de ontdekking dat ze nog veel konden leren qua schrijven... Maar ik weet niet hoe jij schrift ;)

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal. @Waus Ik ontdekte deze site pas toen ik eigenlijk de laatste punt al had gezet, maar ik denk inderdaad dat ik nog heel veel kan leren. Want ik ben nog lang niet tevreden over mijn schrijfstijl en vind het zelf tamelijk saai... Maar, wie ben ik? @sgoojur Jeetje, het genre van het boek. Ik weet het eigenlijk niet, het is een vrij kort verhaal waar wel een hoop in gebeurt. Gaat over een meisje die erg gepest wordt, en dan valt voor een lerares. De lerares voelt ook te veel voor het meisje maar is zich er van bewust dat het niet kan allemaal. Om haar te vergeten komt het meisje terecht in de wereld van drugs en alcohol. Best wel een zwaar onderwerp denk ik, maar ja, it came to me in a dream zou ik maar zeggen.. ;)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Kyraaah, hoeveel woorden is 'kort'? De laatste punt, dat klinkt als de eerste versie. Er zijn mensen die hun boek vele keren herschrijven, ben zelf met de derde versie bezig. Leerze! :)

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mmm klinkt als drama! pittige story, wow. Succes ermee. Hopelijk krijg je niet hetzelfde gevoel als ik had toen ik hier kwam. Ik leefde met de gedachte dat mijn boek 'klaar' was, niets bleek minder waar. Na wat lezen en kritieken ben ik helemaal opnieuw begonnen. Nu bezig aan de 2e herschrijf 1/3 af. Worden we op een stukje getrakteerd bij proeflezen? xsg

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom Kyra. Het klinkt als een interessant jeugdboek dat drama's niet schuwt. Misschien kun je eens een stukje bij proeflezen plaatsen zodat er gedegen commentaar op losgelaten kan worden. Veel succes met het afmaken van je verhaal! Groetjesss D.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Kyra, leuke nickname. Veel plezier op het forum. En wat schrijven als hobby betreft: pas op, het is verslavend. Voor je het weet durf je niet meer van huis zonder notitieboekje.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Kyra! Je bent al verder dan ik met het afronden van een boek waarover je vanzelfsprekend nooit tevreden bent en over zal worden als het goed is. Hoe spreek je je avatarnaam uit? als een kreet of een soort hijgende uitloper, na het drinken van een koel drankje :p

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal!! :D @jascha Geen idée hoe je dat uitspreekt. Maar 'Kyra' was overal al bezet en toen ik heb ik hem maar wat verlengd, nu gebruik ik hem overal. Wat het proeflezen betreft, misschien later, als ik een geschikt stukje kan uitkiezen. Ik ben bang dat als ik ergens begin te hakken het een beetje onbegrijpelijk is, maar we zullen zien!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hoi. Dito. Sorry, soms ben ik te kort en soms te lang van stof. Dit was mijn korte versie. Maar evenzogoed welkom.