Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi, ik ben Annemieke - aredeman

Hallo mede-schrijvers, Ik lees nu een paar weken (stiekem) mee op het forum, tijd dus om mezelf voor te stellen. Ik ben nieuw in het hele schrijfgebeuren, het is wel altijd een sluimerende ambitie geweest, maar pas sinds een maand ben ik echt serieus aan het schrijven begonnen. Dat wil zeggen, ik volg en cursus verhalen schrijven bij het UCK (in Utrecht) en ik volg de SOL cursus verhalen schrijven. Voorlopig ben ik dus nog niet zo heel erg productief, maar daar gaat hopelijk volgende maand verandering in komen, want ik heb me ingeschreven voor NaNoWriMo. Mijn voornaamste motivatie is dat je dan min of meer gedwongen wordt je interne editor uit te schakelen, en gewoon door te schrijven, zonder direct kritiek op je eigen werk te leveren. Dat is namelijk mijn grootste struikelblok, ik vind het nooit goed genoeg wat ik schrijf, dus haak al snel weer af. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in, kan niet wachten tot het November is! Hebben jullie ervaring met de waanzin die in November toeslaat? Groet, Annemieke

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom Annemieke! Ik ben ook nog niet zo lang met schrijven bezig. Ongeveer een jaar. Ik heb twee cursussen gevolgd en ben nu bezig aan een roman. Ook ik heb me (ook voor het eerst) ingeschreven voor NaNoWriMo! Mijn doel is om gewoon even lekker productief aan de slag te gaan met het verdere verloop van mijn roman. Gewoon meters maken! :) Veel plezier hier op het SOL forum en succes met NaNoWriMo.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha die Annemiek, Ook hier nog even een warm welkom. Ik had niet door dat jij 'aredeman' bent. :-) Ik hoop dat je het naar je zin hebt hier en tijdjens NaNoWriMo. Wij NaNoWriMo-ers zullen elkaar regelmatig moed in praten hier (en op het andere forum) dus ik lees/schrijf je vast snel weer. dagdag, Marrije

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lijkt mij ook heel erg lastig, de druk van het snelle doorschrijven! Veel succes toegewenst met je goede voornemen. xsg

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Annemiek! Schrijfze in november, heb vorig jaar meegedaan en was in november heerlijk :) De maanden erna wat minder, heb bijna niet geschreven...

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Annemieke, welkom! Ik hoor ineens veel mensen over nanowrimo. Lijkt me geweldig om te doen. Ik heb mijn eigen privé schrijfmaand gehad een priwrimo en ik ben bang dat mijn echtgenote het niet gaat pikken als ik alle novemberavonden inpik om een roman te schrijven. Maar oh, want zou ik het graag doen. Veel succes!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nooit goed genoeg is een goede motivatie voor streven naar meer en het schrijven van meer. Ik heb zelf in februari 2008 de serieuze stap gezet naar een verhaal en ben tussendoor middels ervaringen en oefeningen aan het bijwerken en -schaven aan de taal qua woordenschat en taalvormen, wat ik hier op de SOL onderandere doe. Dus welkom Annemieke!

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En ook welkom van mij! Je pakt het schrijven meteen goed aan. We gaan elkaar steunen en november. Ik ga zelf nu in mijn agenda elke dag opschrijven dat ik moet schrijven!

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor jullie welkom! Wat leuk ook dat er ook nog anderen zijn die in November als een zotte gaan zitten schrijven. Ik ben benieuwd hoe we het gaan doen.. :confused: Succes allemaal Annemieke