Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo, ik ben mezelf

Hallo, ik ben Jasper Een 15-jarige Vlaming die eens wat probeert, het script dat ik in mijn hoofd heb zitten zou fantastisch zijn, maar zoals zo vaak lukt het me moeilijk om de scripts uit mijn hoofd ook nog eens om te zetten op papier, precies zoals ik het wil ... Hoop dat het me hier na wat oefenen wel lukt ;)

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Jasper! We hebben onlangs ook Ariedeknaller verwelkomd, hij is eveneens jonger dan 16. Leuk, al die jonge ambitie! Veel plezier bij het schrijven en hier op het SOL-forum.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Jasper. Het feit dat je iets in je hoofd hebt zitten is een goed begin, het uitwerken ervan zal hoofdbrekens geven, dat heb je :P . Veel plezier hiet. Als je vragen zullen hier beantwoord worden! Groetjes D.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Jasper (Gespreksgroep groet je). Nou, ik hoop dat je hier ervaringen opdoet. Het is altijd wel moelijk om de sfeer, het beeld en de omgeving op het blad te vertalen. Succes en welkom!

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé Jasper, Welkom. Maak wat aantekeningen en gewoon beginnen. De beren kom je vanzelf tegen en je hebt tijd genoeg. xsg

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Jasper! Grappig, je hebt dezelfde naam als een personage van me. Alleen is dat personage vijf jaar jonger dan jij. Schrijfze!

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ben ik volop mee bezig :) Nu al 2800 woorden waar ik tevreden over ben, waar alleen links en rechts nog wat aan aangepast moet worden, met dan nog eens 1500 waar na het hier te laten proeflezen toch nog aan gesleuteld moet worden. Voor juist zaterdag en zondag eraan gewerkt te hebben, vind ik dat het aardig opschiet, maar natuurlijk is kwaliteit belangrijker dan snelheid. Maar de site is me iig erg aan het helpen, in kleine dingen, maar toch.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mwah, heb door dat ik momenteel niet in staat ben om iets te schrijven dat vertaald zal worden in minstens 10 talen en dat ook de nobelprijs voor literatuur winnen moeilijk wordt met de bagage die ik nu heb. En voor minder kunnen een paar honderd mensen een boek schrijven lijkt me, dus als dat het doel is dan doe ik niet meer mee. Over drie jaar nog eens proberen en intussen het idee al wat laten rijpen, quotes die uitstekend bij mijn verhaal passen gaan opslaan.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ach je bent nog jong hebt het hart op de tong schrijvende mensen zijn er genoeg misschien ben je te vroeg wees gewoon jezelf die Nobelprijs komt vanzelf (en zo niet heb dan geen verdriet) Tot ziens!