Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo ik ben Sjakie/Leipe Lullo

Hallo, Ik ben Sjakie. Beter bekend als Leipe Lullo. Ik ben bezig met mijn eerste grote verhaal en verder heb ik een blog, die met de tijd populairder wordt. http://leipelullo.web-log.nl. Groetjes

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Sjakie, zal ik je dan maar Sjakie noemen, want om je voortdurend aan te spreken met Leipe Lullo is ook weer zo -ehm- lullig. Kan ik voor het gemak aannemen dat je veelal humoristische teksten schrijft?

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet het niet, Sjakie... Wat ik van je moet denken, bedoel ik. In je eerste blog ben ik al afgehaakt toen je 'ons' aansprak als 'lieve lezertjes'. :confused:

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sjakie, ik heb een poging gewaagd jouw teksten te lezen. Ik voel mij niet aangemoedigd nog meer te lezen.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Sjakie, welkom hier. Je tweede naam deed me even achter mijn oren krabben, maar ik heb je site toch bekeken. Ik denk dat er niets mis is met je schrijfstijl. Goede opbouw, typisch voor een blog/column. Je moet er wel van houden. Het is nogal controversieel, je schopt graag tegen scheentjes zo te lezen. ;-) Niets mis mee, lijkt me.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Sjakie, zal ik je dan maar Sjakie noemen, want om je voortdurend aan te spreken met Leipe Lullo is ook weer zo -ehm- lullig. Kan ik voor het gemak aannemen dat je veelal humoristische teksten schrijft?
:D :D :D Ik stel mij nu voor dat leipe lullo educatieve boeken schrijft, redelijk ondenkbaar met een dergelijke naam! :D :D :D

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom LL Sjakie. Veel plezier op de site. Ik kan wel vragen of je iets bij proeflezen plaatst maar je hebt een website zie ik, gaan we daar eens kijken. Veel plezier hier en ja, hier valt best iets van anderen op te steken, zolang je daar open voor staat. Groetjessss D.