Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo allemaal! Ik ben Judy...

Hallo allemaal! Mijn naam is Judy Koot, ben kinderboekenschrijfster en flamencopercussionist. Een (niet zo jong meer inmiddels) deerntje van 33. Heb Illustratieve Vormgeving gestudeerd en ben me daarna volledig gaan richten op schrijven en daarnaast ook muziek. Nog niet superveel gepubliceerd (een prentenboek genaamd 'Het huis van Lotte Hanoeman', en diverse verhalen en gedichten in kindertijdschrift BoekieBoekie), maar er staat wel van alles te pruttelen in de schrijfpan dat op een dag hopelijk gaar/klaar is voor publicatie. Ben in m'n dagelijkse leven véél aan het schrijven, yoga-en om dat schrijflijf soepel te houden en mediteren om niet al te schrijfgestoord te worden... Daarnaast geef ik muziek- en schrijfles voor het nodige brood op de plank, en het lesgeven op zijn beurt geeft me ook weer inspiratie en inzicht in het creatieve proces. Vind het erg leuk om rond te neuzen op en bij te dragen aan dit forum, en hoop veel leuke, nieuwe mensen te 'ontmoeten'! Dus wie weet, tot gauw!

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Judy! Jij ook welkom. Leuk om te lezen dat je muziek, lezen, schrijven, yoga en meditatie combineert. Wat mij betreft een ideaalplaatje:-) Mooie site heb je trouwens. Veel plezier hier en wellicht 'tot ziens' dagdag, Marrije

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Judy, Ik ben afgelopen week al een keer op je site geweest. Erg leuk!! Welkom en veel plezier!

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk, al die 'welkoms'! Voel me meteen geliefd :)!
Schrijfrustraties kun je nu eenmaal niet altijd van je afschrijven, dus dan maar Yoga.
Haha, nou, dan had ik beter voor boksen kunnen kiezen, of de meest heftige martial arts!
Heet je echt Judy, of is dat van Judith?
Hoi Waus, ik heet echt zo. En het komt in mijn geval niet van Judith, maar van een Indonesische naam: Yudistira (mijn ouders komen uit Indonesië). Dat is een god uit de Ramayana (een hindoestaanse legende), die stond voor de oudste, wijze, verstandige en rustige en zo. Alleen het eerste klopt... (nee hoor, ben ook wel vrij wijs en verstandig en rustig en zo... snurk... :))

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Veel plezier hier, en wie weet inspireren wij jou nog een beetje extra ;-)
Dat zal ongetwijfeld! Ik voel me nu al geinspireerd :D!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé Judy, welkom. Mooie combi schrijven en muziek! xsg
Ik vind het heerlijk om me door muziek te laten inspireren. Ik kan me bijna geen verhaal voorstellen zonder muziek. En trouwens ook geen muziek zonder verhaal. :nod: