Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo! Ik ben Marrije Prins

Van de zomer leerde ik onder leiding van Maaike Bergstra eindelijk beginnen. Een handige vaardigheid die ik langzaamaan onder de knie begin te krijgen. Jarenlang een boek voor je zien en niet weten hoe er aan te beginnen is geen pretje. Inmiddels ben ik flink wat (gelezen) boeken, internetsites, fora en probeersels verder en heb ik mij zelfs ingeschreven voor NaNoWriMO. Waar een zomercursus allemaal toe kan leiden! Tijdens het schrijven van ‘Bergamix’ (een kort verhaal over een man die een kind in een ketel veevoer ziet vallen) ervoer ik voor het eerst hoe het is om aangesloten te zijn op mijn creatieve elektriciteitsnet. Magisch! Dagdag, Marrije Prins

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marrije, dat lijkt me een erg spannend verhaal. Ooit werkte ik bij een bedrijf waar ze o.a. tankwagens vullen met plantaardige olieën. We stonden bovenop een verhoging waaronder zo'n tankwagen stond en iemand vertelde me dat de dichtheid van die olie lager is dan water en dat het onmogelijk is om erin te zwemmen. Mocht je dus in zo'n tank met olie vallen dan is het einde oefening. Dat maakte wel indruk op mij. Tja, wat voor annecdote is dat nu weer om iemand mee te verwelkomen. Sorry, ik moest er ineens aan denken. Welkom op het forum en veel plezier! Groet, Vlooyke

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou, gezellig Vlooyke... Welkom Marrije, en veel plezier tijdens NaNoWriMo!

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Thanks voor de reacties! Ik snap iets niet. Misschien kunnen jullie mij helpen. Hoe zou het komen dat in de aanhef van mijn voorstelbericht ineens een streepje en mijn naam, maar dan verkeerd gespeld, staat toegevoegd? Raar toch? Ik heet Marrije met twee erren namelijk...

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Marrije, in de wereld val sol. Nog een nanowrimo'er, kijk eens aan. Alvast veel succes en plezier gewenst (ik ben deze maand al begonnen). Over de titel van je voorstelbericht, zou dat Drries zijn geweest? :ninja:

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marrije, Leuk, ik ben ook nieuw, en heb me ook ingeschreven voor NaNo. Heb je al een idee wat je gaat schrijven? Welkom!

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@aredeman: Jazeker! :-) Ik heb al een plot in mijn hoofd. Op de NaNoWriMo site staat een topic in het forum waar ik al een klein tipje van de sluier oplicht. Het heet geloof ik 'Wat ga jij schrijven'... Leuk dat je ook mee doet. Ga je naar de Kick Off op 31-10 in Utrecht? Er zijn ook write-inns door het hele land. Als je in de buurt van Amsterdam zit, dan is er een wekelijkse write-inn op dinsdag in cafe Dwaze Zaken. Daar ga ik ook heen.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk wel dat ik naar de kick-off in Utrecht ga. Wat betreft write-inns weet ik nog niet of dat echt productief is, of alleen maar gezellig... Maar Amsterdam op dinsdag is voor mij niet echt handig (ik woon in omgeving Utrecht en werk in Den Haag). In Den Haag houden ze op zondagen write-inns, dat zou mij beter uitkomen. Ik kan in ieder geval haast niet wachten om te beginnen!