Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Draaksken stelt zich voor

Dag allemaal, Ik ben Draaksken, maar mijn echte naam is Marijntje (Door 'mijn' kleuters steeds verdraaid tot "Mandarijntje"). Sinds 5 jaar woon ik in Nederland, de liefde achterna. Voor die tijd leefde ik in België. Enkele jaren geleden ben ik begonnen aan een prentenboek, in woorden en in beelden. Dat prentenboek bleef al die tijd in mijn achterhoofd zitten, maar ik deed er niks mee. Het idee om het ooit uit te geven bleef bij een droom. Geen tijd, geen ruimte, geen zin. Af en toe heb ik het eens herlezen en er wat aan veranderd. En nu ik weer wat tijd heb om te dromen en me te vervelen begint het me te roepen. Dus wil ik er serieus mee aan de slag. Ik keek sinds enkele weken al regelmatig op deze site, dus de logische volgende stap was me aanmelden. En hier ben ik dan, een kleine mens nieuwsgierig naar die grote wereld vol letters en tegelijk bang erin te verdwalen.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welkom. O, verdwalen doe je zeker. Maar niet voor lang, hoor. Veel plezier bij deze bijzondere club.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Draaksken. Leuk om je erbij te hebben. Ben je liefhebber van draken? Er zijn er meer op dit forum die een warm hart hebben voor die fantasiedieren en ik reken mijzelf daar ook (zij het een beetje) toe. Groet, Vlooyke.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee Draaksken, welkom hier! Veel plezier met het maken van je prentenboek!

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Draaksken! Misschien een tip n.a.v. je opmerking dat je vaak geen tijd/ruimte/zin hebt om te schrijven: in november start NaNoWroMo. Kijk even bij het speciale topic hierover. Ik doe dit jaar voor het eerst mee. Misschien ook een goed voornemen voor jou, om je 'drive' wat op te poetsen? Succes in elk geval!

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hoi, wees niet bang te verdwalen, het zijn allemaal goede mensen hier die je weer op weg willen helpen. En soms is gewoon verdwalen in je eigen wereld net zo lekker. Veel plezier hier.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allen voor het hartelijke welkom :) En ja Vlooyke, ik hou erg van draakjes en van allerlei andere fantasiedieren.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Draaksken, leuk dat je ook kleuterjuf bent (ben ik ook naast het schrijven). Veel plezier op dit forum en bij het schrijven!