Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

koenie

Beste mede-forummer, Ik ben Koen. Spijtig genoeg was die nick reeds in gebruik waardoor ik hier door het leven moet gaan als koenie. Maar geen paniek, ik overleef het wel… ;-) Ik heb weinig ervaring als ‘verhalenschrijver’, maar ik zou toch graag eens een volledig boek schrijven. Van kleinsafaan schreef ik korte verhaaltjes, later altijd graag opstellen geschreven, al vaak aan een boek begonnen maar… altijd weer weggelegd om dan ettelijke maanden of jaren later weer aan iets nieuws te beginnen. Ik lees nog altijd graag avontuurlijke fantasy jeugdboeken en dat is dan ook het genre wat ik wil gaan schrijven. Ik ben momenteel bezig aan twee projecten (1 boek en 1 kortverhaal) en nu is het niet meer de bedoeling ze weg te leggen om aan iets nieuws te beginnen. Deze keer moet ik maar eens afmaken wat ik begonnen ben. Ik heb de laatste maanden enkele boeken gelezen over het schrijven van fictie en ook op dit forum heb ik al veel opgestoken. Het lijkt me hier dan ook aangenaam vertoeven! Tot ergens op dit forum, Koen

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een nieuwe Koen :) welkom! Succes met het afmaken van je boek en kortverhaal :nod: met dit forum kom je er hoop ik wel :P

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik hoop het ook, Waus! ;) Ben ik daar met m'n 29 winters te oud voor, rietje? :D Mega Mindy is redelijk cult hier in Vlaanderen ;)

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai Koen(ie), Misschien zijn die verhalen van een jaar of wat geleden, weer heel goed op te pakken. Van de mensen en topics op dit forum kun je idd. :nod: een heleboel opsteken. Soms loop je wel eens vast :crybaby: , maar juist dan moet je nagelbijtend doorgaan. Dan weet ik zeker dat het je lukt om een boek helemaal af te schrijven. Succes ermee en welkom natuurlijk!

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wie weet, Esmeralda! Maar nu toch eens afwerken waaraan ik begonnen ben ;) (En dan maar hopen dat er niet teveel vastgelopen wordt natuurlijk! :D) Alvast bedankt iedereen voor het warme welkom!