Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi, ik ben Jeroen

Hallo allemaal, Even voorstellen mijn naam is Jeroen. Ik heb inmiddels mijn eerst stuk hier geplaatst (Hieronymus) en heb daar van ook al veel geleerd. Mijn hoofd zit soms zo vol ideeën dat ik ze snel moet opschrijven anders ben ik ze kwijt. Ik moet ze nu alleen nog omzetten naar fatsoenlijke verhalen iets wat ik hier probeer te leren. Het verhaal waar ik nu meebezig ben gaat over een vampier, maar is geen echt horror verhaal. Het gaat meer over de verschillen tussen de werelden van de mensen en vampiers.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Jeroen, Welkom! Ik ben ook pas nieuw. Leuke naam. Mijn vriend voor het leven heet ook Jeroen. Toevallig xsg

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Jeroen! Ben ook pas nieuw, staan allemaal handige dingetjes op deze sites en vooral met dat proeflezen moet je wel verder komen ja. En ook voor mij geld hetzelfde als voor Sgoojur, ik ben ook met een Jeroen haha. Greetz Sabine

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Hieronymus, welkom hier. Als je net zo mooi schrijft als je illustere naamgenoot schilderde, dan komt het helemaal in orde. Succes! :thumbsup:

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ach, tegenwoordig gaat elk genre op televisie ook samen met komedy, dus dat zal met boeken zeker kunnen. Welkom Jeroen!