Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen... Frank Norbert Rieter

Beste allemaal, Ik sluit me graag aan bij de gewoonte om me als nieuw forumlid hier voor te stellen. Mijn naam is Frank Norbert Rieter en ik schrijf op dit moment met name proza en toneelteksten. Ik werk aan een roman. Een eenakter van me wordt dit najaar als teaser gepresenteerd op festival Hollandse Nieuwe (van MC ). Het schrijven zit me in het bloed; ik kan het al van kinds af aan niet laten. Mijn 'vroege' werk (oei, wat klink dat ouwelijk, ik ben 36) heb ik op zeer bescheiden schaal uitgegeven via Lulu ) Ik heb afgelopen jaren in het bedrijfsleven gewerkt, maar ben in de gelukkige omstandigheden dat ik mijn vaste baan vaarwel kan zeggen en me minimaal het komende jaar volledig op het schrijven kan storten. Op zoek naar een leuke online plek met gelijk geïnteresseerden kwam ik hier terecht. En aldus.... Groetjes, Frank

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Frank.. Bedoel je de 'gelukkige omstandigheden' ironisch of ben je in het gat in de markt gevallen? Veel lees- en schrijfplezier toegewenst!

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gelukkige omstandigheden; nee hoor, geen ironie, al zou dat voor anderen in mijn positie wellicht wel gelden. Op mijn werk werd gereorganiseerd en ik kon aangeven of ik nieuwe functie aangeboden wilde krijgen of dat ik van een vertrekregeling gebruik wilde maken. Ik heb dat laatste aangegeven. Had al jaren de ambitie om meer werk te maken van mijn schrijven (werk inmiddels al een jaar of twee aan een roman). De combinatie van de startersregeling vanuit de ww en die vertrekregeling maakt dat ik het ongeveer een jaar kan uitzingen zonder inkomsten. Dat vind ik een vrij gelukkige omstandigheid als je gestructureerd wil werken aan je literaire debuut. En verder ben ik inderdaad heel gelukkig met jullie warme welkom ;-) Groetjes Frank

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Wat een luxe dat je je even niet hoeft te onderwerpen aan de wet van de materiële noodzaak, maar je fulltime kunt overgeven aan je grote passie. Succes met je roman!

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom Frank. Denk dat ik voor meerderen spreek als ik zeg: K ben lichtelijk jaloers op dat jaar van jou :D , niet verkwanselen met teveel rondhangen hier op het forum he?! Nee, erg gezellig, wie weet leren we wat van elkaar. Groetjesss D.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom!

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom oudje! ;) Nee hoor. Zolang je vingers nog het toetsenbord kunnen vinden, lukt het wel.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé Frank, reorganisaties zijn soms toch welkom. Nu krijg je de kans je passie voor schrijven verder uit te diepen, mooi voor je! Ik zeg; goed gebruiken dat jaar! sg

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Frank! Welkom! Misschien komen we elkaar nog eens bij het proeflezen tegen. Heb je al een schema in je hoofd voor je schrijftijden? Als ik vrij ben merk ik zelf wel dat dat helpt, hoe meer 'vrije' tijd, hoe minder output. Lvs Sabine