Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo! Ik ben m.

Ik ben alweer een paar dagen lid, maar ik heb gemerkt dat het hier gewoonte is om je even voor te stellen. Dus, in een notendop; Hoi! Ik ben Mieke (m.), ik ben negentien jaar en ik schrijf. Vooralsnog alleen theaterteksten en korte verhalen, maar ik heb besloten het vanaf nu groter aan te pakken! Misschien dat ik nog wel een stukje plaats bij proeflezen, maar alles op z'n tijd ;). Ik studeer aan de Universiteit van Amsterdam en ik heb een kamertje in een studentenhuis in Amsterdam West. Om dit te bekostigen geef ik bijles Frans, Engels en Nederlands aan middelbare scholieren. Ik houd van lezen, muziek, theater, fotografie, film, treinreizen en cafés. Ik schrijf veel, maar het is voor mij nog moeilijk om niet steeds aan iets nieuws te beginnen. De discipline om elke avond een stukje te schrijven is er wel, maar ik moet vooral nog leren door te zetten en me vast te bijten in één verhaal. Ik ben ervan overtuigd dat het me met dit duwtje in de rug gaat lukken! Tot snel, Mieke

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, we hebben iets gemeen. Ik ben ook geen doorzetter. :P

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom m. En veel plezier op dit forum. Als ik je maar niet verwar met M! Is het misschien niet fijner/handiger als je een andere nickname kiest...?

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In een notendop: Welkom M.! Kijk, leer, voeg toe en maak het forum je eigen. Als je met meer dan één verhaal bezig bent, zal het je ongetwijfeld niet ontbreken aan inspiratie M.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal! Ik heb het al helemaal naar m'n zin hier ;) Ik zal kijken of ik een betere nickname kan bedenken dan m., maar ik heb zo mijn twijfels.. Suggesties zijn welkom!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom m., :) wat studeer je daar in Amsterdam, als ik vragen mag? In ieder geval: Veel plezier hier. :thumbsup:

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Prima, Frans hebben we zo af en toe dringend nodig voor allerlei brandende taalkwesties. :) Maar anders was je ook welkom geweest, hoor. Au revoir!