Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Trajectum

Hallo allemaal, Ik heb me zojuist ook aangemeld als lid op deze site. Mijn naam is Stefan van Mastright, bouwjaar 74, en advocaat van beroep. Ik heb nog geen echte ervaring met schrijven, maar heb wel talloze ideeen in mijn hoofd. Ik ben altijd erg geboeid door geschiedenis (met name middeleeuwen en klassieke geschiedenis), en dat zou ik graag willen verwerken in mijn verhalen. Groet, Stefan

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een advocaat die zich interesseert voor geschiedenis. Dat is een interessante combinatie! Welkom Trajectum

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een snelle welkomswoorden allemaal. Leuk! Maar... het lijkt wel alsof iedereen hier al erg professioneel bezig is..... Word er bijna jaloers van ;-) En ook wel beetje onzeker........

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als advocaat zal je wel barsten van de ideeen uit de praktijk, of niet Trajectum? Veel plezier hier en pas op voor de op de loer liggende verslaving. :nod:

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Jetje, bedankt voor je reactie. Tja, uiteraard wel veel ideeen uit de praktijk, maar mijn interesses liggen toch in de geschiedenis, en daar put ik dan ook mijn inspiratie uit :)

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Trajectum, Bij het woordje advocaat schieten de criminele verhalen meteen door mijn hoofd heen. Heeft mij altijd een leuk/avontuurlijk beroep geleken! Welkom!