Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo, ik ben Haroun

Hoi, Ik probeer forumhangen tot een minimum te beperken (anders komt er niets van schrijven) maar voor de keren dat ik hier tóch rondhang: ik ben Haroun. Ik woon, squash, fitness, lees, heb lief, schrijf en volg rijlessen in A´dam. Het overige - werk - doe ik 32 uur per week in Almere bij de sociale dienst. Ik schrijf graag. In mijn tienerjaren zag ik schrijvers als gekwelde personen die het moesten hebben van inspiratie. Inmiddels ben ik 35 en tot de wonderlijke ontdekking gekomen dat schrijven een ambacht is: 1% inspiratie en 99 % transpiratie. Niks wegkwijnend schrijvertje op de zolderkamer, maar hard werken achter de notebook. Ooit ben ik begonnen aan een roman, maar die ligt momenteel in de la. Ik mis de tijd en de handvaten om het "project roman" af te maken. Ik herlees mijn teksten eindeloos en dat is niet altijd even constructief. Er is altijd wel iets waarover ik val. Misschien is het tijd om mijn verhalen aan proeflezers prijs te geven ;) Het is vooralsnog veel geploeter. Maar wel geploeter waaraan ik plezier beleef. En ooit hoop ik van het schrijven te kunnen leven (als ik me dan toch een doel stel, waarom niet het allerhoogste :D ) Tot op de site! Haroun

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Haroun, Dat forumhangen dat kost inderdaad tijd maar ik heb er veel aan omdat ik nu niet meer in mijn eentje ploeter. Het is een soort thuiskomen. Het echte werk moet je natuurlijk zelf doen maar het helpt als iemand je op de rijdende wagen helpt. Veel succes.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook van mij een hartelijk welkom Haroun. Kijk maar uit want aan dit forum kun je "verslaafd" raken.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Haroun, welkom! Jouw naam doet me denken aan het boek "Haroun and the sea of stories" van Salman Rushdie. Heeft het één wat met het andere te maken, of is het gewoon toeval?

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heey Hauron, welkom! Ben je trouwens een hij of een zij? Om je uit de droom te helpen: Dit forum bestaat uit plakkende schrijvers, die verslaafd zijn geworden. Voeg 'em maar vast toe aan je beschrijving. ;) Goed om kritisch te zijn en blijven Hauron.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Haroun :) , dit forum kan inderdaad een beetje verslavend werken. Maar je leert er een hoop van. Ik wel tenminste. (Tenzij je toch stiekum Salman Rushdie incognito bent, in dat geval hebben we hier allemaal nog een hoop van jou te leren. ;) )

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Haroun. Weet je wat het fijne van proeflezers is? Zij blijven niet eindeloos verbeteren :D ! Welkom bij ons cluppie.

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt! Ik zal m´n best doen niet verslaafd te raken, maar er wacht mij een zware strijd begrijp ik. Ik ben trouwens een zij :nod: Haroun is inderdaad "gejat" van "Haroun and the sea of stories" van Salman Rushdie Omdat ik het een meesterlijk, origineel en ontroerend weerwoord vind op de fatwa, die destijds over hem was uitgesproken.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik moet die Salman Rushdie gaan lezen. Het wordt hoog tijd voor een dikke pil. Welkon Haroun. Ik ben ook nieuw. De verslaving werkt bij mij na amper vier dagen bijster goed! Ik kijk uit naar je schrijven. Christine

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Haroun! Wel verwarrend, die naam, ik dacht dat je een man was. Maar goed, maakt niets uit. Veel plezier op dit forum!