Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo, ik ben Christine Laevers

Ik ben 51 jaar oud en schrijf sinds mijn achtste. Enkele gedichten in het Engels, ook in het Nederlands. Momnteel ben ik nog bezig o deze site te verkennen. Mijn laatste boek ligt een jaar of vijf stof te vergaren. Niemand heeft het gelezen. Op zich is dat niet erg want het verhaal speelt zich af op het einde van de 18de eeuw. Het wordt echter hoog tijd voor enige feedback. Wat stelt het voor? Dat wil ik graag weten. Heel belangrijk voor mij is dat als ik iets laat proeflezen, niemand een blad voor zijn mond neemt, spontaan opmerkingen maakt over welk aspect van mijn schrijven het dan ook gaat. Jullie krijgen van mij carte blanche. Ik beschouw mijn vorige boeken als schrijfoefeningen en misschien ontbreekt aan dit boek ook de nodige maturiteit. Tevens zou ik graag meer inzicht willen verwerven in uitgeverijen, proeflezen enzomeer. Ik heb geen hobby's. Ik vind dat een vreselijk woord. Alles interesseert me maar niet alles vind ik hartverwarmend of inspirerend. - mens versus natuur - mens versus mens Ik kweek exotische vogels en vooral de Afrikaanse wever is een echte uitdaging. Christine

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ach, noem het passie. Passie voor exotische vogels. Welkom Christine! Tijd om het stof van het boek te blazen en laat er een frisse wind doorheen gaan, middels dit forum. Maak het je gemakkelijk, doe of je thuis bent :)

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Christine, welkom hier. We kunnen altijd nog wel een exotische vogel in ons gezelschap gebruiken. ;) Afrikaanse wevers? Ik heb ze wel in het wild gezien, in Afrika. Mooi, vooral die nestjes. Wist niet dat ze hier ook gekweekt worden. Succes, met de vogels en het schrijven. :)

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Christine, van harte welkom. Veel succes met het uit de stof gekomen boek! Onderschat jezelf niet!

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Christine, Gooi maar iets op proeflezen, dan storten wij er ons wel op :) . Tenzij ik niets zinnigs toe kan voegen natuurlijk. Veel plezier hier. Groetjesss D.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Allen hartelijk bedankt voor het warm onthaal. Enkele jaren geleden bestond een schrijversforum voor debuterenden niet, toch niet bij mijn weten. De isolatie is doorbroken. Dat motiveert me enorm om aan alle aspecten van mijn schrijven te schaven. Ik had het schrijven zo goed als opgegeven. Op het nippertje aan die dans ontsprongen. (is dit een vorm van pleonasme?) Dank u! Christine