Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo allemaal - stasje

Hallo allemaal, Graag wil ik me even voorstellen. Marielaine is mijn naam en ik woon ik het Zuiden des lands. Jarenlang ben ik bij een schrijversclub geweest en in de bundels die zij uitgaven heb ik wat korte verhalen gepubliceerd. Vanwege drukte en een tijd van weinig inspiratie ben ik daar jaren geleden mee gestopt. De laatste tijd begint het weer te kriebelen en zet ik weer dingen op papier. Graag wil ik deelnemen aan de gesprekken op dit forum. Het lijkt me heel inspirerend dingen te lezen van mede-schrijvers(sters) groetjes, Marielaine

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Marielaine! Mooie naam trouwens :nod: Het zuiden des lands vertegenwoordigt hier de SOL inmiddels :p

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat leuk, ik heb me nèt voorgesteld en meteen twee reakties. Dankjewel! Misschien stom dat ik het niet weet, maar wat is de SOL Jascha?

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, zo hoort het ook Stasje, De SOL staat voor Schrijven OnLine, een term die je wel vaker zult tegenkomen :)

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Ben zelf net op dit forum beland...heb me niet eens voorgesteld..... Maar leuk dat je al dingen hebt gepubliceerd!

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Och ja natuurlijk Schrijven OnLine betekent dat. (SOL) Dat vergeet ik in ieder geval nooit meer! Hallo Mupje, jij bent er dus ook pas. Leuk! Dat publiceren was gemakkelijk hoor, we hoefden alleen maar onze verhalen in te leveren. Ze werden bekeken of ze van voldoende kwaliteit waren en er werd automatisch voor gezorgd dat ze in de bundel kwamen.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Marielaine (of toch maar Stasje) Wees welkom hier. Vertel eens iets over de verhalen die je al hebt gepubliceerd. Is dat nog steeds het genre waar je nu (weer) in bezig bent? Ik hoop dat je het hier op SOL naar je zin zult hebben en opbouwende kritiek kan geven en nemen.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welkom Marielaine. Maak je borst maar nat. Je zult veel tegengas uit het noorden krijgen. :ninja:

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marielaine, welkom in ons vreemde wereldje. Er valt een boel te leren op dit forum. Ik hoop dat je je hier thuis gaat voelen.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Marielaine. Maak je borst maar nat. Je zult veel tegengas uit het noorden krijgen. :ninja:
Hoe kan dat nou, we hebben altijd zuidwestenwind...

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Set, Zjaan, Tja en Sekhmet, Bedankt voor jullie welkomstwoordje. En.... hee Tja, we gaan toch zeker samen-en niet tègenwerken (ha-ha) Ik kom met de Zuidwestenwind aangewaaid hier. Zjaan, ik ga gewoon weer aan de slag met korte verhalen, die over verschillende onderwerpen kunnen gaan. (heb in het verleden bv. geschreven over een reis die ik maakte door een verkeerde afslag te kiezen, over De Dood die bleek toch andere bedoelingen te hebben, en over het kiezen van een weg bij een kruispunt e.a.) Wil in de toekomst heel graag een boek schrijven. Wie weet lukt me dat nog ooit?!?! groetjes, Marielaine

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Stasje, welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. Ik vlieg je met plezier naar Beek. Is dat in de buurt van de stad/het dorp waar je woont? Kortom, ik vlieg je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vlieg je 1e klas, laat me weten wat je wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Is dat nou niet duur Fellowship, om voor één persoon een hele -gratis- rondvlucht te maken, eerste klas nog wel?

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ten eerste bedankt voor je hartelijk woord van welkom Wat een mooi aanbod Fellowship, maar.............eh.. ik heb vliegangst, dat wil ik je niet aandoen!!! Wel hartstikke bedankt voor het geweldige aanbod. Als ik de angst ooit overwin meld ik me bij jou, okè?

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geld speelt geen rol onder vrienden; de een drinkt bier, de ander whisky of champagne. Wij doen allemaal of we rijk zijn en ruim van onze roaltys kunnen leven.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hoi vrouw met prachtige naam! Van harte welkom hier. Tja, als schrijven je in het bloed zit, begint het vroeg of laat toch altijd weer te kriebelen. Veel succes en plezier verder en graag tot ziens op dit forum! groetjes, Tjitske

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Tjitske, Anoukplant en Claudia, hartelijk dank voor jullie hartelijk welkom! Ik vind het een tof forum! Lekker veel aktie.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Momenteel is het hier stralend weer. Geen noorderwind. Gewoon bladstil. Hoewel het op SOL natuurlijk altijd stormt. :nod: