Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo, ik ben Nick - nickvanhintum

Hallo allen, Ik heb mij hier een hele tijd geleden ingeschreven, maar eigenlijk nooit zo veel gedaan op deze site. Ik ben sinds dit jaar begonnen aan mijn nieuwe studie Writing for Performance in Utrecht. Omdat ik nu fulltime bezig ben met schrijven/lezen en taal vond ik het interessant om hier eens wat meer rond te gaan snuffelen. Kijken hoe jullie allemaal met schrijven bezig zijn en daar zelf van leren. Misschien durf ik hier ook nog wel eens ooit iets te laten lezen. =) Verder... Ehm. Ik ben 22. Man. Veel bezig in en om het theater. Doe veel met beeld (tekenen, schilderen, digitale vormgeving) en muziek (gitaar, piano, zang, percussie, songwriting). Deze disciplines inspireren mij ook tot schrijven. Dan ga ik nu weer aan mijn huiswerk. Ik moet mij ook niet zo laten afleiden. Groetjes, ~Nick

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Nick! Dat afgeleid worden kan een probleempje worden op een site als deze; iedereen hier heeft er in meerdere of mindere mate last van. Gewoon internet de deur uitdoen :D . Groetjes D.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ga proberen om mij niet af te laten leiden. Maar als je loopt te worstelen met een dialoog die op ritmiek beoordeeld gaat worden gebeurd dat wel eens... Bovendien; een forum als dit moet mij toch juist helpen met mijn studie? Al die schrijvers... Daar moet materiaal te oogsten zijn. -Dat bedoel ik overigens op een compleet plagiaat-loze manier ;) - Ik ben die dialoog aan het schrijven naar aanleiding van een compleet absurdistische droom. De vorm is daardoor erg leuk, maar om het nu ook daadwerkelijk nog op papier te krijgen. Iets met geaffecteerde taal, vulgariteiten en spekpannenkoeken...

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind dat je er nog een oranje bolletjestrui met paarse driehoekjes erin moet verwerken lol :D. Welkom hier! Het forum is alvast zeer leerrijk en inspirerend.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nick, welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. Ik hou van mensen die om en in het theater bezig zijn. Dat doe ik ook graag, want het hele leven speelt zich af op een grote buhne. Ik vlieg je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vlieg je 1e klas, laat me weten wat je wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Nick, veel plezier hier en ook op de academie. Hopelijk kan je daar nog steeds genieten van het pizzavrouwtje bij de kerk :) (ik bedoel van haar broodjes)

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ha Nick! Wat een interessante studie doe je! Het lijkt me heerlijk de hele dag met schrijven bezig te kunnen zijn. Succes verder en tot ziens op dit forum! groet, Tjitske

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee Nick, welkom op dit forum. Een creatieve duizendpoot, lees ik. Ik wens je veel plezier met jouw schrijfsels en die van de anderen hier.