Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

He allemaal - Yaël

Hee allemaal, Ik ben Yaël en kom uit Utrech en ben 18 jaartjes oud. Hou van schrijven, en van shoppen:P. Schrijven is misschien wel een uitlatings klep voor mij. mensen dingen laten lezen, ze kennen je niet en kunnen hun ongeoorloofde zoute mening geven. Mensen die jou verhalen lezen zonder je te kennen is voor mij een fijn gevoel. gewoon jezelf laten gaan, je vingers laten typen, en je gedachten laten denken. hmm! Groetjes, Yael.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hun ongeoorloofde zoute mening!!! :D :D :D WOEHAHAHA! Errug leuk, Yaël. Welkom hier.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hihi dank je! ik heb een vraagje, waar kan je verhalen posten? ik snap de site nog niet helemaal....

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Yael! Gelukkig maar gezouten mening :) . 't Wordt anders alles zo smakeloos hé? Stukjes proeflezen van max. 500 woorden kun je bij proeflezen kwijt.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je iets gaat plaatsten, zorg dan wel dat je grammatica en interpunctie kloppen, we hebben geen zin om dingen te gaan becommentarieren die je zelf ook kunt verbeteren :P

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Yaël, welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. Ik hou van mensen die shoppen en van schrijven houden. Wanneer je naar Londen, Tokyo of Parijs wilt om te shoppen, ik vlieg je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vlieg je 1e klas, laat me weten wat je wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Yaël. Je klinkt enthousiast. Lekker genieten van het schrijven, daar doe je het voor. Niet te moeilijk, geen streven naar perfectie. Als je er ooit meer mee wilt, zal er nog wel wat geschaafd en bijgeslepen moeten worden, maar daar maak jij je nu nog niet druk om. Verfrissend! Veel plezier verder en tot ziens op dit forum!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Yael. Tja, die puntjes heb ik nog niet gevonden op mijn laptop, maar ik wens je toch veel plezier op dit forum. :p

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Yaël! En veel plezier hier op het forum. Als je iets plaatst bij proeflezen, wil ik mijn kritisch oog er wel over laten gaan, hoor! ;)