Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo ik ben Silvercat

Hallo allemaal, Mijn naam is Nathalie (gebruikersnaam Silvercat). In het dagelijks leven verpleegkundige in de psychiatrie, maar door omstandigheden niet meer aan het werk. Dus veel tijd om te lezen en om te schrijven. Mijn liefde gaat uit naar korte en bondige gedichten. Haiku lees ik zelf erg graag, maar is buitengewoon moeilijk om te schrijven (vind ik). Veel idee om een fictieve roman te schrijven, maar niet altijd de energie om daadwerkelijk te gaan zitten. Ontzettend leuk forum dit, heb me met plezier aangemeld en zal zeker regelmatig rond komen snuffelen. Groetjes, Nathalie www.silvercat.nl

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh leuk ik ben ook verpleegkundige maar dan A. Welkom! xas

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nathalie, welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. Ik hou van mensen die wat aan de geestelijke gezondheid van de medemensen doen. Ook ik als crazy pilot zal soms behoefte hebben aan mentale ondersteuning. Ik vlieg je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vlieg je 1e klas, laat me weten wat je wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Nathalie! We zijn op dezelfde dag lid van dit forum geworden (er zat een uur tussen). Maar toch: van harte welkom! :-). Ik heb even op je site gekeken. Je houdt net als ik enorm veel van dieren. En je hebt een prachtig beroep gekozen: psychiatrisch verpleegkundige. Geweldig. Heel veel succes en schrijfplezier toegewenst en graag tot ziens op dit forum! groetjes, Tjitske

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Silvercat. Ik wens je hier heel veel plezier en dat het je meer energie mag geven voor het schrijven. Het kan erg verslavend werken, hoor, maar daar weet jij als psychiatrisch verpleegkundige wel raad mee... :D