Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo, ik ben Tjitske

*verwijderd op verzoek auteur*

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Tjitske, Het onderwerp van je roman spreekt me erg aan, en gezien je boekpresentatie bij mij om de hoek is, kom ik misschien wel even langs. Kan ik me ook aanmelden voor een soort nieuwsbrief dat ik automatisch op de hoogte wordt gehouden daarover? Groetnis ût Ljouwert ;)

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hallo Danitsja, Wat jammer, ik had je er graag bij willen hebben, maar dat stuit op een praktisch probleem. Het is een bijeenkomst op uitnodiging, omdat de capaciteit van het zaaltje beperkt is. Daarom heb ik er ook geen tijdstip bij gezet op de site. Ik ben al zwaar over de limiet van het aantal uit te nodigen personen gegaan. Als iedereen komt, heeft Tresoar een fors probleem. Dus ik duim heel hard dat een paar van m'n genodigden (de minst aardige natuurlijk ;-) worden geveld door de mexicaanse griep... Misschien moeten we een LAK in het leven roepen: Leeuwarder Auteurs Kring. Eens per maand op een vrijdagmiddag in het cafe of zo, bijpraten over onze schrijfactiviteiten. Hoe dan ook, we houden contact. Lieve hond heb je trouwens. Ik vind stabijen fantastisch! groetjes, Tjitske

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Tjitske, welkom op Sol. Ik heb even rondgesnuffeld op je site, mooi onderwerp heeft je boek. Ik ben ook bezig met een dergelijk manuscript, heden en verleden dat elkaar raakt. Maar ik zag al dat het iets totaal anders wordt dan mijn verhaal 8) Sterkte met je debuut.

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Tjitske, Zo'n LAK lijkt me ontzettend leuk! Niet dat er ontzettend veel schrijvers uit Leeuwarden hier zijn, maar praten over schrijfdingen is altijd leuk! Maareh... is het dan geen idee om naast je presentatie nog enkele signeersessies in Leeuwarder boekenzaken te houden? Dan kan iedereen komen (en kopen ;) ) en heb je misschien nog wat extra persaandacht. Gewoon vragen, want zulke winkels vinden het meestal leuk om een auteur als publiekstrekker te hebben (en dan kan ik toch nog langskomen ;) ).

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Tjitske, Zo'n LAK lijkt me ontzettend leuk! Niet dat er ontzettend veel schrijvers uit Leeuwarden hier zijn, maar praten over schrijfdingen is altijd leuk! Maareh... is het dan geen idee om naast je presentatie nog enkele signeersessies in Leeuwarder boekenzaken te houden? Dan kan iedereen komen (en kopen ;) ) en heb je misschien nog wat extra persaandacht. Gewoon vragen, want zulke winkels vinden het meestal leuk om een auteur als publiekstrekker te hebben (en dan kan ik toch nog langskomen ;) ).
Lief dat je meedenkt. De uitgeverij regelt alle publiciteit. Alles op z'n tijd, dus wie weet... ;-). Ik hou je zeker op de hoogte!

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Tjitske, leuk begin van je boek op je site! Succes met het uitgeven. Heb je nog meer schrijfinspiratie, of blijft het hierbij?

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ziet er goed uit Tjitske. Leuk dat je zomaar begonnen bent en opeens na een vloedgolf een boek hebt. Je boek klinkt heel interessant! Groetjes uit Grunn!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé wat goed gefeliciteerd! xas

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tjitske, welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. Van harte gefeliciteerd met je eerste boek ? Ik vlieg je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vlieg je 1e klas, laat me weten wat je wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor jullie aardige reacties! Heel veel succes toegewenst en tot ziens op dit forum. Nu ga ik een kijkje nemen bij de andere nieuwelingen hier.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee Tjitske. Welkom op dit forum. Wat heerlijk dat je eerste boek uit gaat komen. Dat is altijd fijn om te lezen, vind ik. Heel veel plezier met alles wat ermee te maken heeft. En hier natuurlijk ook!

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee Tjitske. Welkom op dit forum. Wat heerlijk dat je eerste boek uit gaat komen. Dat is altijd fijn om te lezen, vind ik. Heel veel plezier met alles wat ermee te maken heeft. En hier natuurlijk ook!
Hallo Anouk, dank voor je aardige woorden. Ik klikte per ongeluk op je foto (ben ik gewend van Hyves) om te reageren en kwam zo in je profiel terecht. Wat ben je een veelzijdig en creatief mens! Je hebt ook de kunstacademie gedaan, zag ik. Schrijven en beeldende kunst, wat heb je dan veel mogelijkheden om te uiten wat je beroert! Ideaal. Ik leef samen met een kunstschilder. Wij hebben het dus verenigd in 1 huis, maar jij in 1 persoon. Veel succes en vooral veel plezier verder! groetjes, Tjitske.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Tjitske Wat een spannend verhaal. Ik hou van dat soort verhalen. Toch wel grappig dat ik ook een roman heb geschreven met twee tijdslijnen. Er waren mensen die verklaarden me voor gek, maar zo zie je maar weer dat het wel degelijk kan. Je boek komt zeker op mijn nu welbekende 'nog te lezen' lijst ;)

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Tjitske Wat een spannend verhaal. Ik hou van dat soort verhalen. Toch wel grappig dat ik ook een roman heb geschreven met twee tijdslijnen. Er waren mensen die verklaarden me voor gek, maar zo zie je maar weer dat het wel degelijk kan. Je boek komt zeker op mijn nu welbekende 'nog te lezen' lijst ;)
Hee Saralitse, je maakt me nu wel erg nieuwsgierig! Hoe heet je boek? Heb je een website?

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik sta bij de boekpresentaties Ik ben druk bezig met een website :o Ik heb je opgezocht op hyves, daar ben ik ook te vinden

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Tjitske, Van harte welkom op dit forum. Mooie foto's op je site, en je boek maakt nieuwsgierig naar de rest!! groetjes, Marielaine

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Tjitske, Welkom op dit forum. Leuk dat je zo plotseling er in bent gerold en meteen al een boek uitgegeven hebt gekregen. Ook een leuke naam trouwens, Tjitske uit Fryslan, ik krijg meteen inspiratie! Nee hoor, dat zal ik je niet aandoen!

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Tjitske heeft besloten hier niet meer terug te komen om gezondheidsredenen. Ik heb haar account geblokkeerd.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh, jammer. Kort maar krachtig. @ Dries: Je onderschrift levert wel rare combi's op: zie reactie en onderstaand onderschrift.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Dries: Je onderschrift levert wel rare combi's op: zie reactie en onderstaand onderschrift.
:lol: :lol: