Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Parrot

Hallo, Ik ben Ineke, getrouwd, zoon van 15, vier honden en twee papegaaien. Vorig jaar heb ik een manuscript ingestuurd voor de AKO/Free Musketeers Nieuwe Schrijversprijs. Ik kwam daarmee op de shortlist. Begin dit jaar is mijn roman (De Achtertuin) uitgegeven. Inmiddels heb ik een tweede manuscript klaar. Ik wil proberen om dit te laten uitgeven door een 'reguliere' uitgeverij. De eerste twee romans zijn gebaseerd op werk dat ik al jaren 'op de plank' had liggen, maar door tijdgebrek niet kon afmaken. Nu ik - blanco - aan mijn derde manuscript begonnen ben, merk ik dat ik mezelf wat discipline en concentratie betreft een stuk serieuzer moet nemen. Gelukkig protesteert mijn schrijversgeweten niet bij uitstapjes naar SO. Groetjes, Ineke

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welkom.

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
WelKom Parrot, veel succes gewenst. Word je met zo'n levende have [ik bedoel alleen de papegaaien en de honden] niet teveel afgeleid voor deze gedisciplineerde hobby?

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Parrot, welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. De honden gaan in een bench en de twee papegaaien mogen enkel in de Economie Class rondvliegen. Ik vlieg je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vlieg jij 1e klas en laat me weten wat je wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Iedereen bedankt voor het welkom.
WelKom Parrot, veel succes gewenst. Word je met zo'n levende have [ik bedoel alleen de papegaaien en de honden] niet teveel afgeleid voor deze gedisciplineerde hobby?
Hoi Bob B., De honden zijn een meer dan welkome afleiding, die bovendien de schrijverij dient. Buiten lopende kom je op de beste ideeën. Maar ja, je kunt natuurlijk alles in je eigen straatje schrijven. :nod:

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Parrot, welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. De honden gaan in een bench en de twee papegaaien mogen enkel in de Economie Class rondvliegen. Ik vlieg je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vlieg jij 1e klas en laat me weten wat je wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’
Hallo Fellowship, Daar houd ik wel van, zo'n aanbod en zo'n voorkeursbehandeling. Maar pas op, misschien houd ik je er aan. Volgend jaar plannen we namelijk een nestje en het zou zomaar kunnen dat ik daarvoor een heel eind moet vliegen :nod:

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oké, no problem. Zelf heb ik een mini-york naast me in de cockpit zitten. Mijn trouwe schat is vier jaar en neemt soms de knuppel over wanneer ik even met één van de stewards lig te rollebollen. You know: love is in the air!

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Die papegaaien hoeven niet in het vliegtuig, die vliegen zelf wel. ;) Mooi beestje trouwens. Een lori?
Hoi Sekhmet, Mmm, echt ver komen ze niet, want ze worden regelmatig gekortwiekt. Zo kunnen ze mee naar buiten zonder dat ik het risico loop dat ze voorgoed het luchtruim kiezen. De papegaai op het fotootje is Seven (geboren 7-7-2007, niet echt originele naam dus). Het is een edelpapegaai. De mannetjes zijn groen. Seven is gekomen als maatje voor Spikey, maar die wil tot nu toe niet veel van haar weten:-)

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk, die soort ken ik nog niet. Geef ze maar wat lekkers van me. Succes met beesten en schrijfwerk!