Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo, Ik ben Sandra (sandradecadt)

Mijn eerste jaar schrijversacademie heb ik achter de rug en ik sta te popelen om te beginnen aan het tweede. Ik merk dat ik af en toe een duwtje in de rug nodig heb om te schrijven, vandaar dat een vriendin me aanraadde om me hier aan te melden. Het goede is wel dat ik er niet genoeg van krijg, dat de tijd vliegt als ik schrijf , dat op saaie moment mijn fantasie me een aangename tijd bezorgt, kortom, ik voel me er goed bij en wil er echt werk van maken. Ik ben er nog niet uit wat mijn stijl is, laat staan mijn genre. Mijn eerste verhalen zijn voor kinderen, maar nu ik geproefd heb van proza en scenarioschrijven, heb ik niet meer zo'n zin in kinderverhalen. Ik hoop dat ik jullie af en toe een aangenaam leesmoment bezorg en laat die tips en krititek maar komen! ;) Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jullie schrijfseltjes. Sandra

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welkom. Er zijn schrijfseltjes genoeg bij proeflezen.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Sandra, welkom hier! Goede tip van je vriendin ;-) En leuk dat je het eerste jaar van de schrijversacademie achter de rug hebt, daar maak je me nieuwsgierig mee. De meningen daarover zijn hier wat verdeeld. Wat is jouw ervaring?

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankje voor de toffe verwelkomingen. Met rode kaken zit ik hier achter mijn scherm, want het is al 6 dagen geleden dat ik hier ben geweest. Ach, minder goed begonnen is niet half verloren, toch? ;) Ik heb al mijn dagtaken nu achter de rug en ga eens grasduinen naar wat opdrachtjes en teksten van jullie. @ Greetje: Ik denk niet dat het enkel hier is dat de meningen nogal verschillen over de schrijversacademie, ook onder de studenten zelf zijn ze nogal uiteenlopend. Ik zal me beperken tot mijn eigen idee. Voor mij is de schrijversacademie een openbaring geweest. Een wilde zee waar ik zonder reddingsboei ingesprongen ben, maar ik ben blij dat ik het gedurfd heb. Het is een echte openbaring geweest voor mij. Je proeft er van een aantal genres (poëzie, proza, scenarioschrijven), je krijgt, soms wel confronterende, kritiek op je teksten en natuurlijk is het ontzettend fijn om met gelijkgestemde zielen na te kletsen bij een goed glas. Als ik het zo neerschrijf denk ik dat je een deel daarvan ook hier terug kan vinden, maar dat kan ik nu nog niet zeggen als groentje :) Tot schrijfs! Sandra