Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nancy (Bluntsie) zegt: Hoi!

Nou, even voorstellen dan maar. Mijn naam is Nancy, ik ben 17 jaar en ik ben geboren en getogen in Apeldoorn. Ik heb een account aangemaakt omdat schrijven een grote hobby van me is, en ik wil me er eigenlijk wat meer in gaan ontwikkelen, d.m.v oefeningen en het ontvangen van goede feedback op mijn teksten. Dat is eigenlijk alles. Vragen zijn altijd welkom. :)

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankje :) Tja wat schrijf ik zoal.. Ik kan mezelf niet echt met slechts één genre bestempelen, ik schrijf eigenlijk van alles, fictieve verhalen, maar ook gedachtespinsels e.d.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maar wel vooral proza, dus. Plaats maar eens iets op "proeflezen" als je wilt dat anderen jouw spinsels ook lezen. Succes met schrijven! :nod:

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nancy, welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. Ik bin blie mèt un mèsken uut Apeldoorn, dee kunnen lekker plat proaten, of neet dan. Maar ik vlieg je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vlieg je 1e klas, laat me weten wat je wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’