Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Jarne - even voorstellen

Hallo iedereen, mijn naam is Jarne, ik ben 16 jaar, en woon in Delden, Twente, Overijssel. Ik ben een week geleden aan een boek begonnen nadat het idee maandenlang in mijn hoofd zat, en heb de raad opgevolgd van iemand die ik op een forum kende om me hier aan te melden. Ik schrijf zonder dat mijn familie en vrienden het weten, ik wil het graag nog even geheim houden zodat ze niet aan mijn kop gaan zeuren. Ik hoop dat ik, als mijn boek klaar is, het naar een uitgever kan sturen, wachten op een reactie, en als die reactie goed is en ze me willen ontmoeten, het DAN pas zeggen. Ik wil gewoon dat ze zich niet onnodig zorgen hoeven te maken. Ik schrijf graag, en nu ik aan het boek ben begonnen doe ik het zowat elke dag. Ik maak nog veel schrijfstijlfouten, dus ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen en advies kunnen geven. Fijn kennis met jullie te maken! :D

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Jarne en vel succes. Ik heb je eerste proloog al gelezen. Heel veel succes, maar vooral plezier met schrijven.

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hey jarne, welkom. ik heb het ook heel lang geheim gehouden voor mijn familie en bekenden. nu ik inmiddels een boekje heb uitgegeven kan dat niet meer en merk ik ook dat mensen dingen verwachten zoals nieuwe verhalen. die komen ook wel maar even geduld zou ik zeggen. veel succes en ik hoop veel van je te gaan lezen

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heey Jarne en welkom! Dat doe ik ook nog. Ik ben februari 2008 begonnen en behalve forumleden, weet alleen mijn broer van het bestaan van mijn verhaal. Als je het maar niet voor ons geheimhoudt :P . Succes met het schrijven!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jarne, welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. Jammer dat ik geen drank mag serveren aan personen onder de 18. Nu vlieg ik je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vlieg je 1e klas, op een plek in de buurt van een buitengewoon aantrekkelijk stewardardes. Ik zie wel of er iets tussen groeit en bloeit. Laat me weten wat uw wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jarne, hartelijk welkom. Je houdt het nog even geheim, verstandig maar dat kan nooit lang duren. Het kan ook een stukje discipline veroorzaken. Voorbeeld: Ik schrijf een jeugdverhaal voor mijn kleindochters, zij mogen na elk nieuw hoofdstuk meelezen en als ik een dagje niet schrijf dan mailen ze mij of ik niet een beetje kan opschieten. Schrijven is verslavend maar ik ben ook een schrijfslaaf. Je herkent het, wat in je hoofd zit moet eruit. Veel succes.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo jonge streekgenoot, hoe geet met oe dan? Welkom op dit forum. Er valt nog een hoop te ontdekken over het schrijven. Succes!

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! =D Nu ik eraan denk, laat ik eens aan mijn grote meesterwerk dat ik eigenlijk al sinds mijn twaalfde zit uittedenken ;) Het blijft veranderen xD Maargoed, even niet afdwalen Yume, niet goed voor de mensen hier. Ik hoop in ieder geval dat je het erg naar je zin krijgt op dit forum, en dat je nog heel lang plezier beleefd met de schrijfkunst! ('met het schrijven' klonk ook zo raar ;))

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Jarne! Schrijfze :) Nu vraag ik me wel af hoe je degene kent die je op dit forum heeft gewezen, als niemand in je IRL-leven mag weten dat je schrijft.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waus, iemand die hij op een forum kende, dus niet IRL ;) Welkom Jarne!