Even voorstellen: Carlijn
Beste SOL'lers,
Ik ben hier eigenlijk al langer, of beter gezegd, ik was hier al eerder. Tussendoor heb ik veel meegelezen maar niet meer geschreven door RSI klachten na veel studiewerk. Inmiddels ben ik redelijk herstellende en kan ik gelukkig weer schrijven op de computer.
Daarom hoop ik ook dat ik hier weer actiever aanwezig kan zijn op het forum. En ik bedacht me net, dat ik me eigenlijk nooit officieel heb voorgesteld. Niet zo netjes, en ik weet ook niet precies waarom. Misschien omdat dit de eerste site is waar ik zelf echt actief op ben (geweest) en ik tot nu toe eigenlijk altijd een anonieme mee-lezer was.
In de vakantie heb ik veel zitten krabbelen in schriftjes en ik merk dat de verplichte stop in daadwerkelijk schrijven een vruchtbare bron van inspiratie heeft opgeleverd. Veel onuitgewerkte ideeen, grappen en personages, die ik allemaal heerlijk kan verwerken in dat ene prachtige verhaal dat ik in mijn hoofd heb en dat echt (na zo'n 7 a 8 jaar) een keer op papier moet komen.
Mijn persoonlijke interesse wat betreft schrijven ligt in het jeugd- en kinderboekgenre. Dit heeft waarschijnlijk te maken met mijn eigen herinneringen aan boeken van Paul van Loon, Roald Dahl, C.S Lewis, Marc de Bel etc. en, wat eerder, Annie M.G. Schmidt. Die fascinatie voor verhalen probeer ik nu over te dragen aan de kinderen in mijn klas en ik hoop over een tijdje ook aan mijn eigen zoontje, als hij wat ouder is. Verder vind ik het heerlijk om te dichten, zowel op 'dieper' emotioneel vlak, als grappige rijmpjes waar ik zelf om moet lachen.
Ik stap er dus vanaf nu weer in, met een officiele voorstelronde. Ik vind dit een hele prettige site en ik hoop hier in de toekomst ook weer veel inspiratie op te doen. En uit eerdere ervaring weet ik dat dat vast en zeker gaat lukken!
Groetjes Carlijn
Welkom Carlijn, ik ziet het
Ha Carlijn, welkom alsnog!
Welkom Carlijn! En het is
Hoi Carlijn. Welkom
Hey Carlijn, welkom! Succes
Dag Carlijn, de foto straalt
Hoi Carlijn, welkom! Veel
Hoi! Bedankt voor alle leuke
Hé Carlijn, Ik kom net uit
Hoi Astridxas! Ja heerlijk
Nee, maar mijn dochter wel