Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen: Jael

Hallo allemaal! Ik ben Jael en ik loop hier al een paar dagen rond, dus ik dacht: laat ik me even voorstellen. Ik ben 17 jaar. Over een week begin ik weer met school. Ik ga naar VWO6 en doe dit jaar examen. Omdat dit wel een druk jaar is weet ik niet of ik veel aan schrijven toe kom, maar ik doe mijn best ;). Vroeger schreef ik veel en graag, maar daar ben ik lang geleden mee gestopt. De laatste tijd begint het weer een beetje te kriebelen, en ben ik min of meer weer begonnen. Ik kom alleen niet veel verder dan korte (lees: hele korte) verhalen, en daar wil ik graag verandering in brengen. Met name het bedenken van lange verhaallijnen valt me zwaar. Impressies geven van situaties of personen gaat me beter af. Andere hobby's zijn fotografie en muziek luisteren/maken. Wat ik tot nu toe van dit forum heb gezien bevalt me heel goed! Iedereen wordt serieus genomen en er wordt tijd genomen voor reacties, iets wat je niet bij veel forums tegenkomt, en zeker niet bij de meeste fotosites. Dit forum is dan ook een hele verademing met wat ik gewend ben en ik denk dat ik hier nog aardig wat uurtjes door zal brengen ;) Groetjes, Jael

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Jael, welkom hier! Schrijfze :) Waarom is het bedenken van lange verhaallijnen lastig?

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Jael, welkom! Succes met schrijven, en alvast met je examen natuurlijk. :thumbsup: Pas maar op, dit forum is verslavend. ;)

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Jael, Heel veel succes hier op SOL, maar je weet het: Je studie gaat voor alles.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal! En natuurlijk, school gaat altijd voor. Maar ontspanning is ook nodig hè? ;)