Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dieter, even voorstellen

Hallo, Ik ben Dieter, een beginnend schrijver van 25 lentes jong uit België. In het dagelijks leven ben ik groepsverantwoordelijke in een elektronica bedrijf waar ze toepassingen maken op maat van de klant. Naast schrijven, zijn film en muziek, lezen, plezier maken en een stapje in de wereld zetten, mijn andere grote passies. Sedert een jaar volg ik het forum geregeld. Ik was in het begin van 2008 bezig met mijn debuutroman en heb als passief lid veel nuttige tips gevonden hier. Nu zijn we een jaar later, en ik dacht: waarom me niet even lid maken van dit mooie forum, vooraleer ik begin aan mijn tweede roman. Het heeft lang geduurd eer de leeskriebels me te pakken kregen. Ik hield immers niet van lezen (hooguit een strip of iets dergelijks) tot ik in 2005 begon te werken in het bedrijf waar ik nu te werk ben gesteld. Ik werk in shifts, dus met de vroege shift heb ik veel tijd in de namiddag, en met de late shift heb ik veel tijd 's avonds. Aangezien ik met die vrije tijd iets nuttigs wilde doen, kocht ik in een boekenwinkel de roman "De Drakentroon" van Tad Williams. Sindsdien volgde de ene fantasyreeks de andere op. In het begin van 2008 besloot ik om mijn eigen verhaal neer te zetten. Een verhaal dat sinds mijn jeugd meer en meer vorm kreeg en hunkerde om neergeschreven te worden. Straks verschijnt mijn eerste boek, maar evenals de leeskriebels, laten de schrijfkriebels me niet los. Maar goed, ik zie er naar uit om eindelijk eens gezellig mee te keuvelen op dit forum. Groetjes, Dieter

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Dieter, welkom op het forum. Echt de max dat je straks je eerste boek uit hebt! Wat voor boek is het? of is dat nog een verrassing?

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heey Dieter, Welkom! Er zitten er een hoop uit het zuiden... Nou, met zo'n enthousiasme wordt het vast een goed verhaal..Succes!

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wij maar keuvelen en ondertussen schrijf jij een boek :D Welkom!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welkom in ons midden. Je bent wel laat met aanmelden. Op de avond bedoel ik. Betekent dit dat je een nachtschrijver bent? Ik hoop het. Veel plezier hier.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom in ons midden. Je bent wel laat met aanmelden. Op de avond bedoel ik. Betekent dit dat je een nachtschrijver bent? Ik hoop het. Veel plezier hier.
Inderdaad, ik werk het liefst 's nachts aan een manuscript :) Dit komt meestal doordat ik met de late shift meer tijd heb, maar nu komt het doordat ik met verlof ben (alhoewel, maandag is het terug werken geblazen en is de vakantie ten einde. Bedankt iedereen voor de warme ontvangst! Ik zag eveneens dat Grote Maarten vroeg welk soort boek het geworden is, dus dacht ik: "Misschien is het gemakkelijker om meteen een boekvoorstelling over "Het Oriaans Verbond" te schrijven, zodat de mensen weten wat ik zoals schrijf, en in welk gengre ik me het meest thuis voel." Ik hoop dat het niet op spam lijkt uiteraard, want dat wil ik zekerlijk niet.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
DieterR, welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. Nu de Sabena niet meer bestaat zul je als Belg toch met ons moeten vliegen. Ik vlieg je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vlieg je 1e klas, en laat me weten wat je wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
DieterR, welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. Nu de Sabena niet meer bestaat zul je als Belg toch met ons moeten vliegen. Ik vlieg je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vlieg je 1e klas, en laat me weten wat je wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’
Bedankt voor de verwelkoming. Als de broodjes aan boord beter zijn dan deze van Brussels Airlines, dan vlieg ik zeker mee met jouw Fokker Fellowship :)