Dieter, even voorstellen
Hallo,
Ik ben Dieter, een beginnend schrijver van 25 lentes jong uit België.
In het dagelijks leven ben ik groepsverantwoordelijke in een elektronica bedrijf waar ze toepassingen maken op maat van de klant.
Naast schrijven, zijn film en muziek, lezen, plezier maken en een stapje in de wereld zetten, mijn andere grote passies.
Sedert een jaar volg ik het forum geregeld. Ik was in het begin van 2008 bezig met mijn debuutroman en heb als passief lid veel nuttige tips gevonden hier. Nu zijn we een jaar later, en ik dacht: waarom me niet even lid maken van dit mooie forum, vooraleer ik begin aan mijn tweede roman.
Het heeft lang geduurd eer de leeskriebels me te pakken kregen. Ik hield immers niet van lezen (hooguit een strip of iets dergelijks) tot ik in 2005 begon te werken in het bedrijf waar ik nu te werk ben gesteld.
Ik werk in shifts, dus met de vroege shift heb ik veel tijd in de namiddag, en met de late shift heb ik veel tijd 's avonds. Aangezien ik met die vrije tijd iets nuttigs wilde doen, kocht ik in een boekenwinkel de roman "De Drakentroon" van Tad Williams. Sindsdien volgde de ene fantasyreeks de andere op.
In het begin van 2008 besloot ik om mijn eigen verhaal neer te zetten. Een verhaal dat sinds mijn jeugd meer en meer vorm kreeg en hunkerde om neergeschreven te worden.
Straks verschijnt mijn eerste boek, maar evenals de leeskriebels, laten de schrijfkriebels me niet los.
Maar goed, ik zie er naar uit om eindelijk eens gezellig mee te keuvelen op dit forum.
Groetjes,
Dieter
Hoi Dieter! Gefeliciteerd met
Van harte welkom Dieter!
Hallo Dieter, welkom op het
Heey Dieter, Welkom! Er
Wij maar keuvelen en
Welkom in ons midden. Je bent
Welkom Dieter, veel plezier
Tja schreef:Welkom in ons
DieterR, welkom op de site
fellowship schreef:DieterR,