Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Myvea - If you can't beat them, join 'em

Beste mede (aspirant)schrijvers, Mijn naam is Myvea en ik ben 22 jaar, geboren en getogen in het noorden des lands, en inmiddels als studente afgezakt naar het zuiden des lands. Als juffrouw in de maak ben ik vaak op de opleiding te vinden, en ben ik daarbuiten mijn inkomsten aan het bijspijkeren. Verder ben ik gek op wandelen/hardlopen, reizen, games, en tja, schrijven! Al enige tijd ben ik op deze website te vinden. Een beetje neuzen hier, een beetje lezen daar. Gewoon nieuwsgierig? Of een 'honger' naar schrijven, en deze proberen te stillen zonder het daadwerkelijk te doen. Van jongs af aan hoor ik dat ik enig aanleg voor schrijven heb en "hier écht iets mee moet gaan doen". Verder dan stiekeme schriftjes onder mijn kussen of schoolopdrachten is het echter nooit gekomen en zo werd lezen "stom en saai" en bleef ik schrijven alleen nog in gedachten doen. Maar ik wordt niet alleen ouder, maar ook wijzer, en lezen en schrijven wordt toch weer erg leuk. Inmiddels heb ik al weer wat dingen geschreven, en wil ik schrijven wat serieuzer als hobby gaan oppakken. Echter betreed ik de letterwereld als een onbeschreven blad, en heb ik nog een hoop ervaring op te doen. Zo heb ik (nog) geen voorkeur voor vorm of stijl, doelgroep of genre. Ik heb schrijfsels maar geen kritiek, en ga zo als een ongeleid projectiel door de letters heen. Vandaar dus dit account, en hoop ik veel van jullie te mogen leren! Gegroet, Myvea

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou, als leeftijdsgenoot wil ik je van harte welkom heten! Ja, ik dacht al dat ik je de laatste dagen als gast zag rondsnuffelen ;) . Ik denk dat je hier een hoop voorbeelden ziet en wellicht herkenbare vragen. Succes!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Myvea! Welkom hier. Je voorstelstukje heb ik met plezier gelezen. Hopelijk zul je veel gaan hebben aan deze site. Plaats eens een stukje eigen werk bij proeflezen, ik ben er wel benieuwd naar. Succes! :nod:

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Myvea, welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. Jammer dat er geen Sabena meer is. Nu vlieg ik je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vliegt u 1e klas, op een plek in de buurt van een buitengewoon aantrekkelijk steward. Ik zie wel of er iets tussen groeit en bloeit. Laat me weten wat uw wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Myvea, hartelijk welkom. Een dagelijkse blik op deze site stimuleert je in je hobby. Je steekt veel op van de tips die worden gegeven al dan niet naar aanleiding van 'probleempjes' van andere forummers. Veel succes.